اینباکس گوگل لغو عضویت خودکار خبرنامه‌هایی که خوانده نمی‌شوند را آزمایش می‌کند

اگرچه اغلب سرویس‌دهندگان ایمیل، الگوریتم‌های خاصی به منظور جداسازی ایمیل‌های تبلیغاتی ارائه می‌کنند، بااین‌حال هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی به‌مرور زمان پیشرفته‌تر می‌شوند و درنهایت تنها راه خلاص شدن از آن‌ها لغو اشتراک است.

0

یک ویژگی منحصربه‌فرد اینباکس Highlights است که بر اساس هوش مصنوعی، اطلاعات داخل ایمیل را استخراج می‌کند

اگر با اینباکس گوگل آشنایی ندارید، بایستی یادآور شویم که این اپلیکیشن ایمیل از هوش مصنوعی برای مدیریت، دسته‌بندی و حتی فیلتر ایمیل‌های دریافتی استفاده می‌کند و به زودی نیز احتمالاً به قابلیت  لغو عضویت خودکار خبرنامه‌هایی که خوانده نمی‌شوند تجهیز خواهند شد.

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در زمان ثبت‌نام در وب‌سایت و سرویس‌های مختلف به ناچار گزینه دریافت خبرنامه‌ها را انتخاب کرده باشید. این دست از ایمیل‌ها که اغلب محتویات .تبلیغاتی داشته و یک در هزار توسط کاربران خوانده می‌شوند، به‌مرور زمان باعث پر شدن فضای ذخیره سازی ابری اکانت فرد و از طرفی پر شدن اینباکس توسط طیف وسیعی از ایمیل‌های غیر ضروری می‌شوند.

همان‌طور که گفته شد هرچند اغلب ارائه‌دهندگان سرویس ایمیل از الگوریتم‌های خاصی برای شناسایی و برچسب زنی به این دسته از ایمیل‌ها استفاده می‌کنند، بااین‌حال افزایش روز افزون ایمیل‌های تبلیغاتی کار را مشکل می‌کند؛ از این رو گوگل در پی اضافه کردن قابلیت جدیدی به اپلیکیشن اینباکس هست که امکان لغو اشتراک خودکار خبرنامه‌ها را فراهم می‌کند.

اینباکس

همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌شود، پس از شناسایی ایمیل‌های تبلیغاتی و عدم توجه کاربر برای مدت زمانی طولانی، یک گزینه بر روی ایمیل‌های جدید دریافتی نمایان می‌شود که به فرد پیشنهاد لغو اشتراک را می‌دهد. در سوی دیگر اگر به این پیغام نیز توجه نشود، اینباکس به‌طور خودکار عملیات لغو عضویت را انجام می‌دهد.

منبع خبر مدعیست که ویژگی مذکور به هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ اپلیکیشن دسکتاپ افزوده شده، بااین‌حال هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.