هواوی پی 11 با تمرکز بر هوش مصنوعی در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی می‌شود

چندی پیش عکس‌هایی از اطلاعات تبلیغاتی گوشی هواوی پی 11 درز کرد که دوربین‌های به کار گرفته‌شده (جلو و عقب) در این دستگاه را نشان می‌داد.

0

با توجه به این عکس‌های تبلیغاتی، ممکن است هواوی پی 11 دارای دوربین 40 مگاپیکسلی با لنز سه لایه Leica و زوم هیبریدی 5x به همراه دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی باشد.

امروز توییتی از Rolan Quandt منتشر شد که احتمال می‌داد پی 11 در MWC رونمایی شود؛ درست همان‌طور که از P10 در سال گذشته رونمایی شد. در حال حاضر انتظار داریم که سامسونگ مدل‌های پرچم‌دار بعدی خود یعنی Galaxy S9 و +Galaxy S9 را در سال 2018 و تقریباً در همان زمان رونمایی کند. Quandt اضافه می‌کند که در رویداد کریسمس هوآوی در آلمان، این شرکت قول داد که «محصولات هیجان‌انگیز جدیدی» را در سال 2018 میلادی عرضه کند که بر دوربین و هوش مصنوعی تمرکز داشته باشند.

همچنین Quandt اضافه می‌کند که هوآوی بعد از دیدار با مردم در بارسلون، ممکن است هواوی پی 11 را در سه‌ماهه اول سال 2018 میلادی به فروش برساند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.