اولین اسپیکر هوشمند سامسونگ اوایل سال 2018 از راه خواهد رسید

ماه‌ها پیش، DJ Koj رئیس بخش موبایل سامسونگ تایید کرده که شرکتش در حال کار بر یک اسپیکر هوشمند است. امروز بلومبرگ گزارش کرده که انتظار می‌رود این اسپیکر در نیمه اول سال 2018 میلادی عرضه‌شده و قیمت 200 دلاری داشته باشد.

0

گزارش‌شده که اسپیکر هوشمند سامسونگ از دستیار Bixby استفاده می‌کند که Koh صحت آن را تائید نکرده است. این دستگاه بر کیفیت صوتی تمرکز داشته و امکان کنترل وسایل منزل که به آن متصل شده‌اند را دارد. اساساً طوری طراحی‌شده که یک هاب برای اکوسیستم SmartThings سامسونگ باشد. تمام دستگاه‌های سامسونگ به‌علاوه سری گوشی‌های گلکسی، قادر به کار با این اسپیکر هستند. گزارش‌شده که این دستگاه در بازارهای متعدد و احتمالاً آمریکا عرضه می‌شود. بلومبرگ خبر می‌دهد که این اسپیکر هنوز به بهبود در خصوص جستجوی صوتی در اینترنت نیاز دارد.

سامسونگ قبلاً گفته بود که می‌خواهد Bixby را در هر محصولی که تولید می‌کند، مثل یخچال‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و لوازم الکترونیکی پوشیدنی قرار دهد. همه رقیب‌های سامسونگ جایگزین‌های اسپیکر هوشمند خود را عرضه کرده‌اند. حتی اپل هم عرضه به تأخیر افتاده HomePod را در لیست کارهایی که باید انجام دهد دارد. گوگل Google Home را عرضه کرد. آمازون محصولات Alexa خود را تولید کرد و مایکروسافت هم مشغول Harman Kardon جدیدش است؛ بنابراین سامسونگ برای ورود به میدان اسپیکرهای هوشمند تأخیر داشته است؛ اما امکان دارد در بازارهایی که هنوز محصولات الکسای آمازون به آن‌ها نرسیده است، امکان موفقیت داشته باشد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.