تماشا کنید: رندرهای ویدئویی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

رندرهایی از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به بیرون درز پیدا کرده است که می‌توان قضاوت بیشتری در خصوص طراحی این گوشی‌های پرچمدار سامسونگ داشت.

0

گلکسی‌ اس 9 سامسونگ از آن گوشی‌هایی نیست که این غول کره‌ای بتواند به راحتی آن‌ها را دور از چشم هواداران ساخت و توسعه دهد. به همین دلیل هر از گاهی شاهد تصاویری منتسب به پرچمداران بعدی سامسونگ هستیم.

در همین راستا این بار تصاویر رندر شده‌ای از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به بیرون درز پیدا کرده است که این گوشی‌ها را از زوایای مختلفی به نمایش می‌گذارد.

در نگاه اول به تصاویر رندر شده گلکسی اس 9 می‌توان گفت این گوشی شباهت‌های زیادی به گلکسی اس 8 دارد اما باز هم تفاوت‌‌هایی را بین این دو گوشی شاهد هستیم. مهم‌ترین این تفاوت‌ها را می‌توان قسمت دوربین و سنسور تشخیص اثر انگشت دانست. کاربران گلکسی اس 8 نسبت به محل قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت گله داشتند و به همین منظور ظاهرا سامسونگ محل بهتری را برای این سنسور در گلکسی اس 9 تعبیه کرده است.

جالب اینجاست که بر خلاف حضور دوربین دوگانه در بیشتر گوشی‌های پرچمدار 2017، ظاهرا سامسونگ در گلکسی اس 9 خود از یک دوربین استفاده خواهد کرد.

صفحه‌نمایشی که از کناره‌ها خمیده است نیز در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به یک استاندارد تبدیل شده است و گلکسی‌های اس 9 و اس 9 پلاس هم از این قاعده مستثنی نیستند.

گلکسی اس 9 پلاس هم به لحاظ ظاهر شباهت‌های زیادی با گلکسی اس 9 دارد با این تفاوت که داستان دوربین این گوشی با گلکسی اس 9 تفاوت دارد و این بار در اس 9 پلاس شاهد حضور یک دوربین دوگانه هستیم. لنزهای دوربین دقیقا در محل بالای مکان سنسور تشخیص اثر انگشت تعبیه شده‌اند.

استفاده از شیشه و فلز در قاب هر دو گوشی به همراه سنسور تشخیص عنبیه چشم، دکمه فراخوانی دستیار صوتی بیکسبی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون از دیگر مواردی است که در گلکسی‌های اس 9 و اس 9 پلاس خودنمایی می‌کند.

گفته می‌شود که گلکسی اس 9 ابعادی برابر با 147.6 در 68.7 در 8.4 میلی‌متر دارد و با این حساب می‌توان گفت نسبت به گلکسی اس 8 حدود 1.3 میلی‌متر کوتاه‌تر و 0.6 میلی‌متر پهن‌تر است و 0.4 میلی‌متر نیز ضخامت بیشتری دارد.

از طرف دیگر در گلکسی اس 9 پلاس با ابعادی برابر با 15.7 در 73.8 در 8.5 میلی‌متر طرف هستیم و با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت این گوشی نسبت به گلکسی اس 8 حدود 1.8 میلی‌متر کوتاه‌تر، 0.4 میلی‌متر پهن‌تر و 0.4 میلی‌متر ضخیم‌تر طراحی شده است.

احتمال می‌رود پرچمداران جدید سامسونگ در مراسم CES امسال رخ نشان دهند و فروردین سال آ‌ینده نیز شاهد رونمایی رسمی آن‌ها باشیم.

گلکسی‌های اس 9 در آمریکا با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 راهی بازار خواهند شد در حالی که سایر کشورهای دنیا میزبان این گوشی‌ها با پردازنده‌ای جدید از نوع اکزینوس خواهند بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.