درز مشخصات فنی آنر 9 لایت توسط TENAA؛ استفاده از دو دوربین دوگانه!

آنر 9 لایت هواوی به TENAA بازگشت و این بار کمتر اطلاعاتی از گوشی باقی‌مانده که فاش نشده باشد. امروز لیستی از قابلیت‌های این گوشی منتشرشده است.

0

آنر 9 لایت گوشی دارای صفحه‌نمایش 5.65 اینچی با نسبت 18:9 و رزولوشن +1080p بوده که باعث می‌شود جایگزین نسبتاً جمع و جورتری برای Honor 7X و Mate 10 Lite باشد. این گوشی همچنین دارای صفحه LCD است و به نظر می‌رسد که AMOLED برای سری Pro محفوظ خواهد بود.

خبر خوب اینکه Honor 9 Lite همراه با اندروید 8.0 اوریو عرضه شده، دارای دو نسخه با ترکیب 32 گیگابایت حافظه داخلی / 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی / 4 گیگابایت رم است. تراشه پردازشی آن هنوز مشخص نشده است، اما با توجه به خصوصیات CPU آن به نظر می‌رسد که Kirin 659 باشد.

و حالا قابلیت جالب‌توجه گوشی، هردو دوربین‌های اصلی و سلفی آن ترکیب 13 و 2 مگاپیکسلی هستند (برخلاف شایعه که دوربین‌های 20 و 2 مگاپیکسلی عنوان‌شده بودند). ضبط ویدئو با حداکثر رزولوشن 1080p انجام می‌شود و به نظر می‌رسد محدودیت از طرف تراشه دستگاه اعمال شود.

و حالا چند قابلیت دیگر: گوشی دارای ضخامت 7.6 میلی‌متر، باتری 2900 میلی‌آمپری و جایگاه کارت حافظه microSD است. TENAA دیگر برای لو دادن جزئیاتی نظیر مدل USB و اینکه آیا دستگاه دارای جک 3.5 میلی‌متری هست یا خیر به خودش زحمت نداده است؛ اما با توجه به جزئیات درز کرده قبلی، می‌دانیم که دستگاه از microUSB و جک 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند.

حالا تنها چیزهایی که باقی‌مانده تاریخ عرضه و قیمت این دستگاه است.

آپدیت: زیاد طول نکشید، هوآوی دعوت‌نامه‌های 30 آذرماه را ارسال کرده است. احتمالاً عینک‌های ارسال‌شده همراه آن، به دوربین‌های دوگانه گوشی مربوط باشند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.