آنر 8 و آنر 8 پرو به‌زودی آپدیت اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد

آنر 8 و آنر 8 از گوشی‌های تراز اول هواوی هستند که تاکنون طعم اندروید اوریو را نچشیده‌اند، باخبر شدیم آنر 8 و آنر 8 پرو به زودی میزبان آپدیت اندروید اوریو خواهند بود.

0

گوشی‌های مختلفی از برند هواوی تاکنون افتخار دریافت آپدیت اندروید نسخه 8.0 اوریو را داشته‌اند. در این زمینه می‌توان به میت 9 و میت 9 پرو اشاره کرد. هواوی آنر 9 و آنر V9 نیز میزبان دریافت آپدیت اندورید اوریو بوده‌اند.

با این حساب می‌توان گفت نوبتی هم که باشد نوبت آنر 8 و آنر 8 پرو است که طعم جدیدترین آپدیت اندروید را بچشند. در همین زمینه باخبر شدیم مدیر برند آنر در گفتگویی با یکی از شبکه‌های آنلاین صربستان اعلام کرد که در حال حاضر برند آنر در حال آزمایش نسخه بتا اندروید اوریو برای آنر 8 و آنر 8 Pro است.

به این ترتیب بنا به گفته این مدیر ارشد، آپدیت اندروید اوریو به زودی برای این گوشی‌های آنر منتشر خواهد شد. جالب اینجاست که از قرار معلوم این گوشی‌ها آخرین گوشی‌های هواوی نیستند که آپدیت اندروید اوریو را دریافت می‌کنند و آنر 7X نیز که به تازگی در چین عرضه شده است در فهرست انتظار دریافت جدیدترین آپدیت اندروید قرار دارد.

از طرف دیگر George Zao، مدیر برند آنر اضافه کرده است که به غیر از این گوشی‌ها، باز هم گوشی‌های دیگری از هواوی را با اندروید اوریو شاهد خواهیم بود. لازم به ذکر است که این مدیر ارشد به زمان عرضه یا اسامی سایر گوشی‌های هواوی که قرار است آپدیت اندروید اوریو را دریافت کننده اشاره‌ای نکرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.