آپدیت جدید گوگل مپس زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه را اعلام می‌کند!

تیم گوگل مپس به‌زودی آپدیت کوچک اما کاربردی‌ای را عرضه خواهند کرد که کاربران را در سفرهای درون‌شهری کمک خواهد کرد.

1

در آپدیت جدید گوگل مپس که به‌زودی منتشر خواهد شد، به‌طور مثال اپلیکیشن زمانی که در حال استفاده از اتوبوس یا قطار شهری هستید، هنگام رسیدن به ایستگاه موردنظر، به شما اعلان می‌دهد.

در حقیقت با هر گامی که برمی‌دارید وضعیت مکانی شما تشریح می‌شود و گوگل شمارا در سیستم حمل‌ونقل عمومی نیز مانند هنگام رانندگی ناوبری می‌کند. این مشابه چیزی است که پیش‌ازاین توسط اپلیکیشن سیتی مپر انجام می‌شد.

این قابلیت‌ها همچنین امکان اجرا بر روی لاک اسکرین را نیز دارند تا ارتباط اپلیکیشن با اینترنت قطع نشود و از اعلان‌های مهم آن در سفرهای درون‌شهری غافل نشوید. نحوه اعلان‌ها و توضیحات اپلیکیشن قابل تنظیم و تغییر است.

گوگل هنوز به‌طور رسمی چیزی درباره این آپدیت جدید گوگل مپس اعلام نکرده است. برخی خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند که این امکانات به‌زودی در قالب یک آپدیت عرضه خواهند شد. به نظر می‌آید آپدیت جدید گوگل مپس ابتدا بر روی نسخه اندروید عرضه شود و پس از مدتی بر روی نسخه iOS اعمال شود.

از به اشتراک‌گذاری لوکیشن تا ساخت فهرست از مکان‌های محبوب، گوگل به دنبال کاربردی‌تر کردن و دقیق‌تر کردن اپلیکیشن نقشه خود برای موبایل است. آپدیت دیگری نیز ابتدای امسال منتشر شد که به کاربران کمک می‌کرد تا محل پارک کردن خودروی خود را ذخیره کنند.

قابلیت جدید برای آن‌هایی که با سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر خود آشنایی چندانی ندارند بسیار کاربردی خواهد بود. باید منتظر باشیم و ببینیم چه زمانی این قابلیت‌ها قابل‌استفاده در کشور ما خواهد بود.

منبع techradar
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. دیوید می‌گوید

    حالا رانندگی توی ایران کار نمیکنه و قطع میشه با لوکیشین فیک تست کردم توی ایتالیا کار میکرد
    متاسفانه….