اندی روبین به شرکت اسنشال بازگشت

چند هفته پیش خبر رسید که اندی روبین شرکت اسنشال را ترک گفته است، اما از قرار معلوم بنیان‌گذار اندروید اسنشال را تنها نخواهد گذاشت و باخبر شدیم که او به شرکت اسنشال باز گشته است.

0

شرکت اسنشال قرار بود با حضور اندی روبین در صنعت گوشی‌های هوشمند سروصدای زیادی به راه بیاندازد اما اولین گوشی اسنشال راهی بازار شد و آنچنان که باید شاید نتوانست نظر هواداران را جلب کند.

چند هفته پیش نیز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه اندی روبین شرکت اسنشال را که خودش بنا کرده بود ترک گفته است اما ظاهرا قلب او همچنان برای اسنشال می‌‌تپد و باخبر شدیم روبین به اسنشال برگشته است.

اندی روبین و شرکت اسنشال هیچ کدام در خصوص بازگشت خالق اندروید به اسنشال سخنی به میان نیاوردند اما گفته می‌شود که بازگشت او  به اسنشال ممکن است نگرانی‌هایی که بر اثر عدم موفقیت تجاری گوشی اسنشال ایجاد شده را کاهش دهد.

انتظار می‌رود اندی روبین مشغول کار بر روی محصول بعدی برند اسنشال باشد، این محصول که به احتمال زیاد Essential Home نام دارد ظاهرا یک اسپیکر هوشمند است شبیه به چیزی که در Google Home یا آمازون اکو شاهد آن هستیم.

اسپیکر هوشمند اسنشال تمرکز بیشتری بر روی پردازش اطلاعات محلی از طریق رایانش ابری دارد. این‌گونه که گفته می‌شود اسنشال قرار است تابستان آینده این اسپیکر هوشمند را راهی بازار کند.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.