جانی آیو پس از دو سال دوباره مدیر تیم طراحی محصولات اپل شد

جانی آیو طراح افسانه‌ای اپل، مدتی درگیر پروژه ساخت مقر جدید اپل بود اما ظاهرا قرار است پس از دو سال، جانی آیو دوباره مدیریت تیم طراحی محصولات اپل را بر عهده بگیرد.

0

به هر کدام از محصولات اپل که نگاهی بیاندازید زبان و تفکر طراحی جانی آیو را در آن‌ها خواهید دید. این طراح افسانه‌ای که رابطه بسیار خوبی با استیوجابز فقید نیز داشت مدتی پیش مدیریت واحد طراحی اپل را برای رسیدگی به طراحی مقر جدید اپل کنار گذاشته بود، اما اکنون که به سلامتی ساخت مقر جدید اپل به پایان رسیده است این طراح افسانه‌ای پس از غیبتی دو ساله دوباره سکان مدیریت واحد طراحی اپل را به دست خواهد گرفت.

در مدت این دوسالی که جانی آیو در واحد طراحی محصولات اپل غیبت داشت، شاهد حضور Alan Dye و Richard Howarth به عنوان مدیر طراحی بودیم و انصافا هم باید گفت واحد طراحی اپل از مسیر خود خارج نشده است اما بدون شک حضور مجدد جانی آیو نوید طراحی‌های جدید و نوآورانه‌ای را در محصولات بعدی اپل خواهد داد.

جانی آیو در چند دهه اخیر همکاری بسیار خوبی با اپل داشته است، طراحی اولین کامپیوتر دسکتاپ آی‌مک و اولین آی‌پاد را می‌توان از نمونه‌‌های بازر خلاقیت این هنرمند طراح دانست.

در همین زمینه خانم Amy Bessette، سخنگوی اپل نیز به دست گرفتن سکان واحد طراحی محصولات اپل را تایید کرد و اشاره نمود که از اکنون به بعد جانی آیو تمرکز خود را بر روی طراحی محصولات بعدی اپل خواهد گذاشت.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.