آیفون 6.1 اینچی سال آینده با بدنه فلزی رنگارنگ عرضه خواهد شد

آیفون 10 چندی پیش عرضه شد و وارد بازار شد، حال نوبت این شده که اپل دستی به سر و گوش آیفون‌های خود بکشد و آیفونی تازه‌تر عرضه کند و به نظر می‌رسد آیفون جدید، یک آیفون رنگارنگ خواهد بود.

0

ماه پیش آنالیزور KGI یعنی مینگ-چی کو حدس زد که ممکن است در سال 2018 سه آیفون تمام صفحه‌ی جدید با ناچ بالای صفحه عرضه شوند. یک آیفون 6.5 اینچی با صفحه‌نمایش OLED، یک آیفون 5.8 اینچی مانند آیفون ده و یک آیفون 6.1 اینچی با صفحه‌نمایش LCD معمولی جزو این آیفون‌ها خواهند بود. حال Nikkei در این‌باره می‌گوید که نسخه LCD پشتی فلزی خواهد داشت و در چندین رنگ موجود خواهد بود. این روزنامه همچنین ادعای KGI را از منبع خود تایید کرده و می‌گوید که به جای آیفون 6.5 اینچی که مطمئنا نسخه پلاس خواهد بود، یک آیفون 6.3 اینچی و 5.8 اینچی عرضه خواهند شد و هردو صفحه‌نمایش بدون‌حاشیه خواهند داشت. یعنی در اصل دو نسخه آیفون پریمیوم و یک آیفون 6.1 اینچی معمولی که همان آیفون رنگی است.

هر سه مدل آخر آیفونی که اپل عرضه کرد پشت شیشه‌ای داشتند و بسیار لوکس و زیبا بودند. اما اگر یکی از آن‌ها از دستتان می‌افتاد و می‌شکست هزینه تعمیرش حدود 279 دلار می‌شد که فوق‌العاده بالاست. این در مورد آیفون 10 است که 65 درصد بیشتر از آیفون 8 (169 دلار) برای تعمیر هزینه خواهد برد. جالب است که هزینه تعمیر شیشه پشت آیفون 8 از هزینه تعمیر شیشه جلوی آن بیشتر است. بدین ترتیب اپل به نظر می‌رسد قصد دارد تا نسخه 6.1 اینچی را کمی اقتصادی‌تر عرضه کند و بدین خاطر به آلومنیوم و فلز پناه برده است تا مشتریان عذاب هزینه تعمیر فراوان را نکشند.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.