از این کتاب‌خوان الکترونیکی 13.3 اینچی 800 دلاری می‌توان به عنوان مانیتور استفاده کرد!

صنعت کتابخوان‌ دیجیتالی صنعتی کوچک است که برخی شرکت‌ها مانند آمازون اصلی‌ترین سهم را در آن دارند و اگر شرکتی بخواهد وارد این بازار شود باید چیزی تازه عرضه کند. این همان کاری است که شرکت اونیکس انجام داده است.

0

اگر علاقه به این دارید که کتاب‌خوان الکترونیکی شما یک صفحه‌نمایش بزرگ لمسی داشته باشد و بتوانید با قلم استایلوس روی آن طراحی کنید، Onyx Boox Max 2 Professional برای شما طراحی شده است. این کتاب‌خوان الکترونیکی یک صفحه‌نمایش 13.3 اینچی e-ink با رزولوشن 2200 در 1650 و 16 پله خاکستری دارد و قلم وکام آن به شما اجازه می‌دهد تا روی صفحه نوت بردارید یا طراحی کنید. همچنین یک پورت HDMI نیز در نظر گرفته شده تا از این محصول به عنوان یک صفحه‌نمایش دوم بهره ببرید.

به دلیل رزولوشن بالای صفحه‌نمایش می‌توان ازین کتاب‌خوان الکترونیکی به عنوان یک مانیتور نیز بهره برد و کمپانی ادعا می‌کند که این قابلیت اولین باری است که در دنیا عرضه می‌شود. یک جک هدفون، یک میکرون، پردازنده چهارهسته‌ای ناشناس با قدرت 1.6 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای داخلی، وای-فای و بلوتوث از دیگر قابلیت‌های این محصول هستند. نرم‌افزار دستگاه اندروید 6.0 است و با ویندوز، مک‌او‌اس، آی‌او‌اس و لینوکس همخوانی دارد.

باتری دستگاه 4100 میلی‌آمپر ساعت است و طبق گفته شرکت اونیکس تا چهار هفته به صورت استندبای دوام خواهد آورد. اگر مایل به استفاده از صفحه‌نمایش لمسی نیز نیستید می‌توانید ازچهار دکمه فیزیکی دستگاه برای رساندن دستورها به سیستم استفاده کنید. این کتابخوان از فرمت‌های PDF، EPUB، TXT، MOBI و DOC پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید عکس‌ها با فرمت JPG، PNG و BMP را نیز مشاهده کنید. فایل‌های صوتی MP3 و WAV نیز قابل پخش در دستگاه هستند.

این دستگاه هم‌اکنون برای پیش‌خرید با قیمت 788 دلار آماده است و از تاریخ 6 دی ماه به بازار عرضه می‌شود. ممکن است کمی این دستگاه گران باشد اما امکانات بیشتری نسبت به یک کتابخوان آمازون به شما خواهد داد.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.