جی 7 ال‌جی شاید با اسکنر عنبیه پیشرفته عرضه شود

به‌تازگی پتنت جدیدی از LG منتشرشده که نشان می‌دهد این کمپانی کره‌ای در حال آماده‌سازی حسگر عنبیه چشم پیشرفته‌ای است که امکان دارد در زمان عرضه پرچم‌دار بعدی‌اش یعنی LG G7، آماده شود.

0

این سیستم تشخیص هویت جی 7 نه‌تنها به شما در باز کردن قفل دستگاه کمک می‌کند، بلکه از اطلاعات حساستان نیز محافظت خواهد کرد.

حسگر عنبیه چشم، خصوصیات بیومتریک چشم را بررسی کرده و این کار را یک‌بار با نور زیاد و یک‌بار با نور کم انجام می‌دهد. چراکه عنبیه چشم با عوض شدن شدت نور، تغییر اندازه می‌دهد. سپس حسگر بررسی می‌کند که به چه چیز نگاه می‌کنید و اگر صاحب گوشی باشید، اپلیکیشن حساس برای باز کردن نشان داده می‌شود.

حسگر عنبیه چشم معمولاً با نور اینفرارد یا فروسرخ کار می‌کند، اما LG دوربینی را توسعه داده که می‌تواند از اینفرارد به دوربین عادی تغییر حالت دهد. به‌این‌ترتیب ممکن است دوربین‌ها و حسگرهای کمتری در جلوی دستگاه وجود داشته باشد؛ درنهایت حاشیه صفحه‌نمایش نیز کمتر خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.