در نمایشگاه CES 2018 خبری از گلکسی اس 9 نخواهد بود!

سال 2017 میلادی در حال تمام شدن است و کم‌کم شاهد درز شایعاتی پیرامون محصولاتی هستیم که انتظار داریم در نمایشگاه CES 2018 معرفی شود. حال برخلاف شایعات پیشین خبر می‌رسد که گلکسی اس 9 در این نمایشگاه رونمایی نخواهد شد.

0

نمایشگاه CES 2018 بزرگ‌ترین گرده‌همایی سال آینده تولیدکنندگان لوازم خانگی، گجت‌های پوشیدنی و فناوری‌های نسل جدید مانند گجت‌های همیشه متصل به اینترنت یا خودروهای خودران است که در لاس‌وگاس ایالات متحده برپا خواهد شد. اگرچه تا پیش از این گزارش‌هایی در رابطه با معرفی پیش از موعد گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شده بود، با این حال منابع نزدیک به شرکت کره‌ای امروز تائید کردند که این موعد بدون شک بعد از نمایشگاه مذکور خواهد بود.

از آنجا که فوکوس نمایشگاه  CES 2018  بر روی جدی‌ترین فناوری‌های پوشیدنی و لوازم خانگی است، اغلب تولیدکنندگان گوشی‌های همراه ترجیح می‌دهند در فرصت‌های دیگری از گوشی‌های بالا رده خود رونمایی کنند. سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و احتمالا از پرچم‌داران سری گلکسی اس خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون یا در مراسمی جداگانه در اسفندماه رونمایی خواهد کرد. اگر صحت این گزارش‌ها تائید شود، درنهایت سامسونگ در نمایشگر  CES 2018 از گوشی تاشو گلکسی ایکس پرده خواهد برداشت که در چند وقت اخیر تصاویری از آن منتشر شده است.

احتمالا معرفی گوشی تاشو گلکسی ایکس در نمایشگاه  CES 2018  وجود دارد

بر اساس گزارش‌های رسیده، کمپانی سامسونگ قصد دارد سیستم تشخیص چهره‌ گلکسی اس 9 را از لحاظ امنیتی ارتقا دهد. هیچ شکی وجود ندارد که سامسونگ نیز قصد دارد با کمپانی اپل در این خصوص رقابت کند. در سوی دیگر رندرهای منتسب به این گوشی فاش می‌کنند که گلکسی اس 9 و 9 پلاس لااقل در ظاهر تفاوتی نسبت به نسل‌های پیشین نخواهند داشت؛ هرچند که تغییر مکان سنسور اثر انگشت به زیر دوربین اصلی دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین می‌توان پیش‌بینی کرد که پنل اس 9 از همان ابعاد و ویژگی‌های نمونه به کار رفته در اس 8 پیروی کرده باشد، اما امسال شاهد تعبیه دوربین دوگانه در پرچم‌داران سری گلکسی اس کره‌ای‌ها باشیم. از دیگر ویژگی‌های احتمالی گلکسی اس 9 و 9 پلاس می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 845 و اگزینوس 8910 و 6 گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه داخلی 512 گیگابایتی اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.