انتشار تصاویر Redmi 5 و Redmi 5 Plus شیائومی پیش از رونمایی رسمی

شرکت شیائومی که تخصص خاصی در عرضه گوشی‌های میان رده و مقرون‌به‌صرفه دارد، بر روی دو میان رده جدید با نام‌های Redmi 5 و Redmi 5 Plus کار می‌کند که از نمایشگری کم حاشیه بهره می‌برند.

0

شرکت شیائومی که لقب اپل چین را داراست، گوشی‌های میان رده و بالا رده با قیمت رقابتی خود را تحت سری ردمی به بازار عرضه می‌کند. حدود یک سال از زمان عرضه گوشی‌های محبوب سری ردمی 4 می‌گذرد و طبق رسم همه ساله احتمال معرفی نسل جدید این گوشی با نام Redmi 5 روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

گوشی‌های ردمی 5 و ردمی 5 پلاس که در چند وقت اخیر شایعات متعددی پیرامون آن‌ها منتشر شده، اولین گوشی‌های میان رده شیائومی محسوب می‌شوند که دارای نمایشگری کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 هستند. در همین راستا امروز تصاویر تبلیغاتی این محصولات توسط یکی از مدیران شرکت چینی توئیت گردید که نشان می‌دهد به‌جز کاهش حاشیه کناری نمایشگر، سایر مشخصات فیزیکی این محصولات نسبت به نسل قبلی تغییری پیدا نکرده است.

گوشی های Redmi 5 و Redmi 5 Plus با قیمت زیر 100 دلار به بازار عرضه خواهند شد

از آنجا که گوشی‌های سری ردمی 4 پرفروش‌ترین مدل‌های مقرون‌به‌صرفه بازار هند هستند، انتظار می‌رود مدل‌های ردمی 5 و ردمی 5 پلاس نیز به سخت افزار مناسبی تجهیز گردند که این موفقیت را بتوانند حفظ کنند.

پیرامون سخت افزار این مدل‌ها اطلاعات دقیقی در دست نیست، با این حال پیش‌بینی می‌شود که در دو گوشی مذکور از تراشه اسنپ‌دراگون 435، 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر با وضوح تصویر 720p و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی استفاده شود.

نکته مهم بعدی آنکه انتظار داریم گوشی‌های Redmi 5 و Redmi 5 Plus از نسل قبلی لقب مقرون‌به‌صرفه بودن را به ارث برده باشند و برخی از منابع نزدیک به شیائومی معتقدند که به ترتیب این گوشی‌های با برچسب قیمتی 78 و 88 دلاری به بازار عرضه خواهند شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.