گزارش فارنت از نشست خبری کمپین حمل مشعل المپیک زمستانی 2018

نشست خبری کمپین حمل مشعل المپیک زمستانی 2018 صبح امروز در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. هدف این نشست که به میزبانی سامسونگ برگزار شد، معرفی حاملان ایرانی مشعل المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ و معرفی اهداف این کمپین بود.

0

کمپین حمل مشعل المپیک زمستانی 2018در ابتدای این نشست مسعود فیاضی مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، به بیان پیشینه‌ای از این کمپین پرداخته و ضمن اشاره به حضور 20 ساله سامسونگ در این کمپین، به دستاوردهای آن در ایران اشاره کرد.

بام سوک هونگ، مدیرعامل سامسونگ در ایران نیز ضمن اشاره به تاریخچه المپیک زمستانی و حمایت سامسونگ از المپیک زمستانی پیونگ چانگ، از درخواست‌های زیاد ایرانیان برای حمل مشعل المپیک گفت. پس از او کیت شین مدیر ارشد کسب‌وکار بخش موبایل سامسونگ در ایران، از اقدامات فرهنگی و اجتماعی سامسونگ در ایران صحبت کرده و به استقبال 16 هزارنفری برای عضویت در کمپین حمل مشعل المپیک اشاره کرد.

علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در ایران نیز هدف این کمپین را معرفی قهرمانان ناشناخته زندگی‌های عادی مردم بیان کرد. وی همچنین به بازدید 16 میلیونی از این کمپین در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت با توجه به درخواست‌ها و استقبال زیاد ایرانیان از این کمپین، سهم 2 نفر ایران به 10 نفر افزایش پیدا کرد. فرهاد هجرت، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ و بهرام رادان، سفیر کمپین حمل مشعل المپیک در ایران نیز به صحبت‌هایی درباره این کمپین پرداختند.

کمپین حمل مشعل المپیک زمستانی 2018در انتهای نشست، ضمن دعوت از حاملان مشعل المپیک، طی برگزاری یک پنل گفت‌وگو، از زندگی شخصی و دستاوردهای آنان سؤال شد. در این کمپین، حسن میرزاحسینی، عظیم قیچی‌ساز، سیروس انتخابی، رضا عابدینی، بهناز شفیعی، سارا داستان، هلیا باغبانی، فروغ عباسی و هایده شیرزادی به‌عنوان نمایندگان ایران برای حمل مشعل المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ حضور دارند.کمپین حمل مشعل المپیک زمستانی 2018

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.