تماشا کنید: آزمون مقاومت ریزرفون دربرابر تیغ، شعله و خم شدن

یکی از معیارهای اصلی خریداران گوشی‌های هوشمند، به‌خصوص افرادی که خواهان صرف هزینه گزاف به‌منظور خرید یک گوشی پرچم‌دار یا لوکس هستند، میزان استحکام بدنه دستگاه است. خوشبختانه حدود یک ماه از عرضه گوشی مخصوص بازی ریزرفون می‌گذرد و بر همین اساس نیز کانال JerryRigEverything در یوتیوب، این گوشی بالا رده و شیک را در برابر انواع اقسام شکنجه‌ها قرار داده‌ تا میزان مقاومتش مشخص شود.

0

خوشبختانه از آنجاکه کانال JerryRigEverything در یوتیوب پیش از این نیز بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار بازار را مورد شکنجه و ارزشیابی مقاومت در برابر تست‌های استاندارد قرار داده، می‌توان آن را یک مرجع مورد اعتماد دانست که این بار به سراغ ریزرفون رفته است. در ادامه می‌توانید شکنجه گوشی مخصوص بازی شرکت ریزر را مشاهده کنید.

همان‌گونه که تماشا کردید، اگرچه اسمارتفون ریزرفون در مقابل خمش و فشار دست تقریباً هیچ مقاومتی از خود نشان نداد و قابل خم شدن است، بااین‌حال نمایشگر آن‌که توسط گوگل گلس نسل سوم محافظت شده، دارای مقاومت قابل قبولی در برابر الماسه های سایز 1 تا 6 است. Razer Phone شباهت غیرقابل انکاری نسبت به گوشی‌های سری اکسپریا زد و ایکس سونی داشته و گویی شرکت سازنده آن را با همکاری سونی طراحی کرده است.

ریزرفون از نمایشگری با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی بهره می‌برد

این محصول از بدنه‌ی فلزی برخوردار بوده که به رنگ مشکی مات درآمده است. طراحی قاب جلویی گوشی فوق‌العاده مینیمالیستی است، اما در قسمت پشتی ما المان‌های جذابی را می‌بینیم. در این ویدیو شاهد آن بودیم که هرچند قسمت‌های فلزی گوشی مورد بحث توانست در برابر خش‌های سطحی مقاومت کند، بااین‌حال روکش پلاستیکی اسپیکرهای استریو و یا شیشه محافظت دوربین‌های دوگانه به‌راحتی خش بردار هستند. همچنین لوگوی شرکت سازنده در قاب پشتی به‌راحتی قابل جدا شدن است.

تا پیش از این گفتیم که کمپانی ریزر، صفحه‌نمایش اولین گوشی خود را با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز طراحی کرده است. این میزان رفرش‌ریت، دو برابر سایر گوشی‌های هوشمند بوده و برای اولین بار است که در یک اسمارت فون با عرضه جهانی به کار می‌رود. خوشبختانه نمایشگر ریزرفون که از نوع IPS LCD بوده در برابر شعله مستقیم استحکام خوبی داشته و پیکسل‌های سوخته به‌راحتی خود را بازسازی می‌کنند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.