هواوی روی قابلیت انیموجی بهتر از آیفون 10 کار می‌کند

یکی از ویژگی‌های اصلی آیفون 10 سیستم دوربین و سنسورهای TrueDepth در جلوی آن است که قابلیت انیموجی را امکان‌پذیر کرده است. حالا برند آنر هواوی نیز جزئیاتی از سیستم مشابه خود را شرح داده که قرار است در آینده در گوشی‌های این شرکت شاهد باشیم.

0

همان‌طور که انتظار داشتیم مدت زیادی از عرضه آیفون 10 به بازار نگذشته که رقبای اندرویدی به فکر ساخت یک رقیب برای این گوشی هستند. با این‌که قابلیت تشخیص چهره فیس‌آی‌دی آیفون را می‌توان هرچند با امنیت پایین‌تر با یک دوربین سلفی شبیه‌سازی کرد قابلیت انیموجی برای عملکرد دقیق به سنسورهای بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل هواوی یا بهتر بگوییم برند آنر در مراسم رونمایی از Honor V10 از “نوآوری‌های آینده” این شرکت گفت که قرار است سنسور‌های مشاهبی شامل دوربین فروسرخ و سیستم VCSEL منعکس کننده لیزر را در جلوی گوشی قرار دهد.

فیس آیدی آنر

آنر از این قابلیت نه‌تنها برای باز کردن قفل صفحه تنها در 0.4 ثانیه استفاده خواهد کرد بلکه یک قابلیت مشابه انیموجی آیفون 10 را نیز اضافه خواهد کرد که می‌توانید از طریق آن با چهره یک شخصیت کارتونی مورد علاقه خود صحبت کنید. به گفته آنر این ویژگی از انیموجی آیفون دقیق‌تر است و از بعضی حرکات چهره مثل بیرون آوردن زبان هم پشتیبانی خواهد کرد.

انیموجی هواوی

به هر حال چه این حرکت را تقلید بدانید و چه نوآوری خوشحالیم که کاربران اندرویدی نیز در آینده می‌توانند قابلیتی مشابه انیموجی در آیفون 10 را در گوشی‌هایی با قیمت کمتر از نصف آیفون تجربه کنند. گفتنی است آنر هنوز زمانی برای عرضه این قابلیت مشخص نکرده است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.