آلمان استفاده از ساعت‌های هوشمند را برای کودکان ممنوع کرد

آلمان قابلیت‌های گوش کردنی ساعت‌های هوشمند را هدف قرار داده است اما درباره به خطر افتادن حریم خصوصی کودکان توسط ساعت‌های هوشمند که پیش‌ازاین توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در اروپا اعلام‌شده بود، موضعی نگرفته است.

0

آژانس ارتباطات مخابراتی آلمان، موسوم به «بوندسنتزاگنتور» استفاده از ساعت‌ هوشمند برای کودکان را ممنوع اعلام کرد و از پدران و مادران خواست تا آن‌ها را نابود کنند. این آژانس که حکم رگولاتوری را در آلمان در این زمینه دارد، ساعت‌های هوشمند بچه‌گانه را در فهرست «دستگاه‌های گوش کردنی ممنوعه» قرار داده و از پدران و مادران خواست تا ساعت هوشمند کودکان خود را از بین ببرند و به مدارس توصیه کرد توجه بیشتری به کودکان داشته باشند تا ساعت هوشمند همراه خود نداشته باشند.

آلمان قابلیت‌های گوش کردنی ساعت‌های هوشمند را هدف قرار داده است اما درباره به خطر افتادن حریم خصوصی کودکان توسط ساعت‌های هوشمند که پیش‌ازاین توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در اروپا اعلام‌شده بود، موضعی نگرفته است. سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در اروپا پیش‌ازاین هشدار داده بود که هکرها قادر به دسترسی به جی‌پی‌اس ساعت هوشمند کودکان بوده و از این طریق می‌توانند موقعیت مکانی آن‌ها را دنبال کنند.

اگر محدودیت‌های اعمال‌شده برای ساعت‌های هوشمند از سوی اروپا ادامه پیدا کند، سازندگان ساعت‌های هوشمند مجبور به تغییر پروتکل‌های امنیتی خود خواهند شد تا بتوانند به بازار اروپا بازگردند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.