آپدیت اندروید 8 اوریو برای اکسپریا XZ سونی منتشر شد

پس از عرضه آپدیت اندروید 8 برای اکسپریا XZ پریمیوم حالا نوبت به پرچم‌دار قبلی یعنی Xperia XZ رسیده تا طعم آخرین نسخه اندروید را بچشد.

0

سونی همیشه در عرضه آپدیت‌های اندرویدی سریع بوده و حالا نیز زودتر از رقبا پرچم‌دار سال 2016 خود را به اندروید 8 آپدیت کرده است. گوشی‌های Xperia XZ1 سونی از همان ابتدا با اندروید 8 عرضه شدند و XZ Premium نیز چند وقت پیش این آپدیت را دریافت کرده بود.

هر دو گوشی Xperia XZ و Xperia XZs امروز آپدیت اندروید 8 را دریافت کرده‌اند. در این آپدیت امکان قرار دادن میان‌بر اپ‌ها، نقطه‌های اعلان، انتخاب هوشمند متون، پرکردن خودکار فرم‌ها، تصویر در تصویر و تمامی قابلیت‌های دیگر اندروید اوریو گنجانده شده است. علاوه بر این سونی دو قابلیت Xperia Actions برای تنظیمات پیشنهادی و Reminders برای یادآوری کارهای ناتمام شامل ایمیل‌ها و پیامک‌ها را اضافه کرده است.

گفتنی است به دلیل نبود دوربین Motion Eye این گوشی قابلیت 3D Creator را دریافت نکرده است. علاوه بر این آپدیت جدید وصله‌های امنیتی آذرماه را نیز به همراه داشته و حجم آن نیز چیزی حدود 1.2 گیگابایت خواهد بود. گفته می‌شود این آپدیت به‌زودی برای Xperia X Performance نیز عرضه خواهد شد.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.