تماشا کنید: طعنه موتورولا به سامسونگ در ویدئوی تبلیغاتی «ارتقای دوباره»

سامسونگ چند روز پیش یک ویدئوی تبلیغاتی جالب منتشر کرد که در آن کاربران اپل را به خرید گلکسی نوت 8 تشویق می‌کرد. حالا موتورولا یک ویدئوی تبلیغاتی در جواب ویدئوی سامسونگ منتشر کرده است.

1

در ویدئوی تبلیغاتی سامسونگ فردی که سال‌ها در صف خرید آیفون جدید اپل از اولین خریداران این گوشی بود پس از این‌که متوجه شد پرچم‌دار اپل بسیاری از قابلیت‌های گلکسی‌های سامسونگ را ندارد سرانجام تصمیم گرفت تا یک گلکسی نوت 8 خریداری کند.

حالا موتورولا اعتقاد دارد با این‌که گلکسی یک ارتقا نسبت به آیفون محسوب می‌شود اما موتورولا هم یک ارتقا نسبت به گلکسی‌ها خواهد بود. در این ویدئوی تبلیغاتی درحالی‌که همان فرد مشغول تماشای یک ویدئو است همسر او موتو زد 2 پلی را از جعبه خارج کرده، آن را به ماژول پروژکتور InstaShare متصل کرده و همان ویدئو را در ابعاد بسیار بزرگتر روی دیوار پخش خواهد کرد.

گفتنی است Moto Z2 Play یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود اما اگر بخواهید ماژول‌های آن را تهیه کنید باید هزینه یک گوشی پرچم‌دار را بپردازید. به نظر شما موتو زد یک ارتقای شایسته نسبت به گلکسی نوت 8 یا آیفون 10 محسوب خواهد شد؟

ویدئوی تبلیغاتی پیشین سامسونگ را در اینجا می‌توانید تماشا کنید:

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. soheil می‌گوید

    بازی بچگانه انرویدی ها در سایه رهبری اپل!