گلکسی اس 6 هم شاید آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت کند

با این‌که نزدیک به سه سال از عرضه گلکسی اس 6 می‌گذرد پشتیبانی سامسونگ تأیید کرده که این گوشی نیز به اندروید 8 آپدیت خواهد شد.

2

معمولاً پرچم‌داران اندرویدی به جز گوشی‌های پیکسل یا نکسوس در بهترین حالت تا دو سال آپدیت‌های اندروید را دریافت می‌کنند. گلکسی اس 6 در ابتدا با اندروید 5.0.2 عرضه شد و سپس دو آپدیت بزرگ به اندروید 6 و 7.1 را دریافت کرد. به این ترتیب انتظار داشتیم عمر پشتیبانی از این گوشی به اتمام رسیده باشد.

با این حال کاربری با نام کاربری CuberConCoder در ردیت تصاویری از مکالمه خود با پشتیبانی سامسونگ را منتشر کرده که به او قول آپدیت اندروید 8 را داده‌اند. این کاربر حتی چندین بار برای تأیید از مسئولین پشتیبانی سامسونگ این مورد را جویا شده و جواب مثبت دریافت کرده است.

تایید آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 6

از آن‌جا که سامسونگ در عرضه آپدیت‌ها اصلا سریع نیست و پرچم‌داران این شرکت گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 نیز هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اند هنوز امکان اشتباه وجود دارد. علاوه بر این هیچکدام زمان تقریبی را هم برای عرضه این آپدیت مشخص نکرده‌اند و بی‌شک گوشی‌هایی مثل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 7 زودتر در صف دریافت آپدیت اوریو هستند.

اما اگر این آپدیت سرانجام عرضه شود گلکسی اس  6 از اولین پرچم‌داران غیر پیکسلی خواهد بود که سه آپدیت بزرگ اندروید را در زمانی نزدیک به سه سالگی خود دریافت می‌کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ایمان 79 می‌گوید

    با سلام و تشکر از شما عزیزان خبر که عالی هست امیدوارم عملی بشه ولی خارج از قاعده بازیه کمپانی ها است.

  2. Nima می‌گوید

    واقعا اگه عرضه بشه خیلی خوبه ولی بعید می دونم