ریزر به‌زودی با انتشار یک آپدیت عملکرد دوربین ریزرفون را بهبود می‌بخشد

ریزرفون اولین گوشی هوشمند ریزر با وجود مزایا و قابلیت‌های منحصربه‌فرد و جذاب یک ضعف بزرگ دارد: دوربین. ریزر اما قول داده تا این ضعف را به‌زودی از طریق یک به‌روزرسانی مرتفع کند.

0

ریزرفون بلندترین و باکیفیت‌ترین اسپیکرهای دوگانه را در میان گوشی‌های هوشمند دارد. این گوشی همچنین اولین گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش 120 هرتزی است تا همه‌چیز روان‌تر و سریع‌تر باشد. اسنپ‌دراگون 835 و 8 گیگابایت رم نیز عملکرد سریع این گوشی را در سنگین‌ترین بازی‌ها تضمین می‌کنند اما دوربین این گوشی ضعیف‌تر از انتظار عمل کرده است.

چه از نظر نورسنجی، چه دامنه دینامیکی و چه تعادل رنگی تصاویر دوربین ریزرفون در حد و اندازه‌های پرچم‌داران رقیب نیستند. برخی از کاربران اما متوجه شدند اگر اپلیکیشن دوربین گوگل را که مختص گوشی‌های پیکسل است روی این گوشی نصب کنید تصاویر ثبت شده بسیار بهبود خواهند یافت. به این ترتیب شاید بخشی از مشکل نرم‌افزاری باشد.

ریزرفون

اخیراً مدیرعامل ریزر آقای مین‌لیانگ تن در پستی در فیس‌بوک هبر از یک آپدیت نرم‌افزاری برای بهبود اپلیکیشن دوربین و عملکرد آن داده است که در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد. پیش از این هیج نشانگری برای میزان زوم نیز وجود نداشت اما حالا نه‌تنها قرار است یک دکمه برای زوم سریع دوبرابر اضافه شود بلکه فیلمبرداری اسلوموشن 4 برابری (120fps) نیز اضافه خواهد شد.

علاوه بر این آپدیت بعدی ریزرفون که اندروید 8 را به همراه خواهد داشت عکاسی پرتره، فیلمبرداری 60fps و بهبودهای بیشتری را به همراه خواهد داشت.

به این ترتیب با این‌که ریزرفون اولین گوشی این شرکت بی‌نقص از آب در نیامده بسیار امیدوارکننده است که می‌بینیم مدیرعامل این شرکت با مشتریان و کاربران در ارتباط است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.