لنوو تبلت موتو تب را با پردازنده اسنپ‌دراگون 625 معرفی کرد

لنوو مالک شرکت موتورولا ساعاتی پیش تبلت جدید Moto tab را معرفی کرد. موتو تب یک تبلت 10.1 اینچی میان‌رده است که فعلاً برای بازار آمریکا رونمایی شده است.

0

مدت‌ها بود که یک تبلت با برند موتورولا ندیده بودیم. با این‌که اولین تبلت رسمی اندرویدی Xoom ساخت موتورولا بود این شرکت در سال‌های اخیر در بازار تبلت‌ها فعالیت چندانی نداشت. اما حالا به یکباره موتو تب را معرفی کرده است.

موتو تب لنوو

موتو تب دارای صفحه‌نمایشی 10.1 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل است. این تبلت از پردازنده اسنپ‌دراگون 625 بهره گرفته و به دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز است.

موتو تب دارای دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلو بوده و با اندروید 7 نوقا به بازار عرضه خواهد شد. از سایر مشخصات این تبلت می‌توان به باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از LTE و حسگر اثر انگشت در جلو اشاره کرد. این تبلت با قیمت 300 دلار به بازار عرضه خواهد شد اما فعلاً تنها از طریق اپراتور آمریکایی AT&T قابل تهیه است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.