اپ‌نت: نیروهای سونیک Sonic Forces: Speed Battle

با بازی جدید و جذابی از شرکت بسیار محبوب و معروف سگا تحت عنوان Sonic Forces: Speed Battle همراه شده تا یک سبک جدید از سری بازی‌های رانر را در گجت اندرویدی خودتان تجربه نمایید. این بار جوجه‌تیغی محبوب نوستالژیک به موبایل آمده است.

1

Sonic Forces: Speed Battle با سایر بازی‌های سبک رانر تفاوت دارد و این تفاوت در این است که دیگر هدف بازی فقط دویدن و کسب امتیاز نیست بلکه در کنار همه بالا و پایین پریدن‌ها و رسیدن به امتیازاتی که در طول مسیر تعبیه شده‌اند شما باید با سه رقیب دیگر که همزمان در سرتاسر دنیا در حال انجام بازی هستند نیز به رقابت بپردازید. این رقبا توسط بازیکن‌های واقعی همچون خود شما کنترل می‌شوند. باید سعی کنید از بقیه زودتر به انتهای مسیر برسید و در طول راه از موانع به خوبی عبور نمایید.

در طول راه هرچقدر می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید تا به کمک آن‌ها آیتم‌هایی را خریداری کرده که به قدرتتان بیفزایند. شخصیت‌های بازی را ارتقا دهید تا پیروز میدان مسابقه شوید. این شخصیت ها که بعد از به دست آوردن امتیاز کافی می‌توانید هرکدام را که می‌خواهید انتخاب نمایید از بین شخصیت‌های محبوب Sonic انتخاب شده اند. بعد از به دست آوردن امتیازات بیشتر و برخورد نکردن با موانع باید سعی کنید تا از رقبایتان پیشی گرفته و زودتر از بقیه به خط پایان برسید. در مسیر سکوهایی قرار دارند که با قرار گرفتن روی آن‌ها می‌توانید با سرعت بیشتری حرکت کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mohammad می‌گوید

    به دلایلی بازی رو حذف کردم بعد از چند ماه دوباره بازی رو نصب کردم ،وقتی برگشتم دیدم پیشرفت تو اکانت قبلیم از بین رفته اصلا بازی با اون اکانت اجرا نمیشد .حالا چطور میتونم اکانتمو درست کنم بدون اینکه پیشرفت هاش تو بازی از بین بره ؟