اپ‌نت: تبدیل گوشی به اسکنر با Office Lens

با گسترش روزانه ابزارآلات تکنولوژی قرار دادن یک دستگاه اسکنر جیبی امری بدیهی و گاها الزامی به نظر می‌آید. شرکت مایکروسافت در این زمینه اپلیکیشنی با عنوان Office Lens را برای کاربران اندروید و iOS ارئه نموده است.

0

هر روز با افزایش تولید تلفن‌های همراه و دستگاه‌های خوشمند بر میزان کیفیت وکارایی آن‌ها نیز افزوده می‌شود. دوربین دستگاه‌ها نیز از این پیشرفت‌ها دور نمانده اند. اما برای استفاده از این Office Lens کافی‌ست دستگاه مورد استفاده شما اندرویدی بوده و دوربین داشته باشد. سپس از مدارک و یا اسناد موردنظرتان یک عکس خوب و واضح گرفته تا اپ بقیه عملیات را به صورت خودکار انجام دهد. این مدارک می‌تواند شامل هرچیزی باشد از جمله کارت‌های اعتباری، رسیدها، مدارک شناسایی، انواع فهرست‌ها و… .

بعد از تهیه عکس از کاغذ موردنظرتان می‌توانید بر روی آن اصلاحاتی نیز به دلخواه انجام دهید. مثلا برش داده و یا سایز آن را تغییر دهید. این اپ به صورت خودکار می‌تواند گوشه کاغذها را شناسایی نموده و با گوشه کادر خودش منطبق کند. تصاویر تهیه شده وارد اپ می‌شوند و عملیات تبدیل آن‌ها به فرمت دلخواه را اکنون می‌توانید انجام دهید. این فرمت‌ها شامل PDF, PPTX, JPG و DOCX می‌باشند. در نهایت می‌توانید از فایل‌تان خروجی گرفته یا در مسیر دلخواه ذخیره نموده و یا با دیگران به اشتراک بگذارید. یکی از مزایای Office Lens تشخیص خودکار چارچوب پرونده‌ها و اصلاح زاویه عکس است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.