اپ‌نت: دفاع از آخرین دانه قهوه! Minion Shooter : Smash Anarchy

اگر از طرفداران قهوه هستید دفاع از آخرین دانه قهوه دنیا در بازی Minion Shooter : Smash Anarchy حالا بر عهده شماست. اگر می‌خواهید همچنان از قهوه‌های طبیعی داشته باشید در این بازی اکشن که توسط استودیوی Creative Logics به مبارزه علیه دشمنان بپردازید.

0

آخرین روزهای قهوه‌های طبیعی سر رسیده و شما صاحب آخرین دانه قهوه دنیا هستید. این موضوع در دنیای واقعی قابل لمس نیست اما در بازی Minion Shooter یک نبرد تنگاتنگ، مهیج و فانتزی را برای حفظ آخرین بازمانده قهوه تجربه خواهید کرد. دشمنان زیادی به مبارزه با شما خواهند پرداخت تا این بازمانده را از چنگتان در بیاورند. این مبارزان گاهی ضعیف و گاهی قوی هستند و گاهی رییس‌ها مستقیما به مبارزه می‌آیند که این کار را اندکی سخت اما هیجان‌انگیزتر می‌کند.

شما برای نبرد یک دستگاه پرتاب میوه در اختیار دارید که به وسیله آن در مقابل دشمنان از خود و دانه قهوه‌تان دفاع می‌کنید. این دستگاه در وسط صفحه نمایش قرار گرفته و شما با لمس صفحه و کشیدن به اطراف می‌توانید آن را حرکت داده و در مقابل موانع مختلف قرار دهید. بیش از صد مرحله در این بازی طراحی شده که در آن گذشتن شب و روز را نیز حس خواهید کرد. از دو طریق کنترل بازی را به دست گرفته و با گرافیک و کیفیت بالایی که دارد مدت‌ها شمارا به خود مشغول می‌نماید. این بازی با چندین زبان دنیا قابل اجرا می‌باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.