اپ‌نت: چالش رقص چهره !FaceDance Challenge

بازی موزیکال !FaceDance Challenge شمارا سرگرم یک بازی جذاب و بدون مانند می‌کند. این بازی رقص چهره توسط استودیوی بازی‌سازی Diffcat برای اندروید و iOS طراحی و عرضه شده است.

0

کافی‌ست بر روی دستگاهی که دارای دوربین جلو است !FaceDance Challenge را نصب نمایید تا با استفاده از تصویر خودتان ساعت‌ها سرگرم شوید. در چالش رقص چهره انواع شکلک‌ها برایتان به نمایش درمی‌آید و شما باید چهره خود را به صورت آن‌ها دربیاورید و همراه با موسیقی در حال پخش شوید. می‌توانید همگام با موسیقی شده و حرکاتتان را متناسب با آن تنظیم کرده و از نمایشتان لذت ببرید.

تاکنون بازی دیگری با این سبک و سیاق ارائه نشده و بازی رقص چهره درنوع خود بی‌نظیر و جذاب است. یکی از مزایای بازی استفاده از خود بازیکن برای اجرا بوده و این می‌تواند نقطه قوت آن محسوب شود. ریتمیک بودن بازی و همگام کردن حرکاتتان با موسیقی نیز جنبه دیگر بازی بوده که برای شما قطعا موضوع جالب توجهی است.

دانلود از اپ استور

دانلود رقص چهره از گوگل پلی استوردانلود با لینک مستقیم

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.