سامسونگ آپدیت تایزن 3.0 را در قالب Valaue Pack برای ساعت گیر اس 3 منتشر کرد

سامسونگ به‌تازگی از عرضه آپدیتی خبر داده که Tizen 3.0 را به ساعت‌های هوشمند Gear S3 می‌آورد. در این آپدیت، قابلیت‌هایی متعدد به همراه ویجت‌هایی کاربرپسندتر، گنجانده‌شده است. حالا این ساعت‌های هوشمند می‌توانند از طریق Samsung Connect به دستگاه‌هایی که به اینترنت اشیاء سامسونگ دسترسی دارند مثل هدست واقعیت مجازی Samsung Gear VR متصل شده و آن‌ها را کنترل کنند.

0

شاید گیر اس 3 سامسونگ به‌اندازه گیر اسپورت ظاهر ورزشی نداشته باشد، اما سامسونگ در آن حسگر ضربان قلب دقیق‌تری قرار داده است. همچنین قابلیتی جهت کنترل تغذیه کاربر وجود دارد که نوشیدن آب را به وی یادآوری کرده و در رعایت تناسب کالری‌های دریافتی و سوزانده شده، به یاری شخص می‌پردازد.

آپدیت گیر اس 3

صاحبان Gear S3 می‌توانند به‌سادگی از طریق ساعت خود با دیگران تماس بگیرند؛ اما با Tizen 3.0 می‌توانند مخاطب جدید هم اضافه کنند! حالا رویدادها، هشدارها و کار باقابلیت‌های مبتنی بر مکان متنی از طریق ساعت ممکن است. رابط کاربری بهبودیافته به ویجت‌هایی مجهز شده که دسترسی سریع به مخاطبان، پنل‌های متعدد آب‌وهوا و کنترل پخش موسیقی در اپلیکیشن پیش‌فرض دستگاه یا اپلیکیشن اسپاتیفای را ممکن می‌کنند.

آپدیت تایزن 3

با Tizen 3.0 جدید، با توجه به سرعتی که قاب ساعت را می‌چرخانید، می‌توانید به اطلاعات متنوع دسترسی داشته باشید. با یک چرخش سریع می‌توانید پوسته رابط کاربری ساعت را هم تغییر دهید.

همچنین می‌توانید از طریق نوتیفیکیشن پیام جدید، مستقیماً در ساعت به آن پاسخ دهید. پاسخ‌های از پیش تنظیم‌شده‌ای هم وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده، یا پاسخ‌های دیگری را برای استفاده چندباره در دستگاه تعریف کنید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.