سامسونگ تبلت Galaxy Tab A را با دستیار بیکسبی معرفی کرد

سامسونگ تبلت جدیدی را به خانواده تبلت‌های خود اضافه کرد، این تبلت جدید سامسونگ را با نام تجاری Galaxy Tab A می‌شناسیم و در این محصول شاهد حضور دستیار بیکسبی هستیم.

0

محصول تازه معرفی شده، تبلت Galaxy Tab A سامسونگ نام دارد و پردازنده‌ای که در فرکانس 1.4 گیگاهرتز کار می‌کند به همراه یک صفحه‌نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل در این تبلت جدید حضور دارد.

به لحاظ حافظه نیز در تبلت Galaxy Tab A سامسونگ شاهد 2 گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی داخلی را تعبیه کرده است.

تبلت Galaxy Tab A سامسونگ

در کنار این موارد تبلت Galaxy Tab A سامسونگ از دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت پشت تبلت به همراه دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلو بهره گرفته است. گلکسی تب A سامسونگ ضخامتی برابر با 8.9 میلی‌متر دارد و یک باتری 5 هزار میلی‌آمپری را در این تبلت شاهد هستیم.

به لحاظ نرم‌افزاری نیز سامسونگ کلکسی تب A خود را دست خالی راهی بازار نکره و در این تبلت شاهد ویژگی بیکسبی هوم و بیکسبی Reminder هستیم. قابلیت Home Mode نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که گلکسی تب A به لطف حضور دستیار صوتی بیکسبی از آن بهره گرفته است.

تبلت Galaxy Tab A سامسونگ در حال حاضر راهی بازار کره شده است و در دو نسخه وای‌فای با قیمت 240 و LTE با قیمت 280 دلار به فروش می‌رسد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.