بررسی ویدئویی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10)

میت 10 پرچم‌دار جدید هواوی را چند روز پیش زیر ذره‌بین بررسی فارنت قرار دادیم. حالا نوبت تماشای بررسی ویدئویی این گوشی فرا رسیده است.

0

میت 10 بی‌شک بهترین گوشی هوشمندی‌ست که هواوی تاکنون راهی بازار کرده است. این گوشی با طراحی جدید و جذاب، صفحه‌نمایش با حاشیه باریک، دوام شارژ عالی، عملکرد بسیار خوب دوربین و شاید مهم‌تر از همه قابلیت‌های هوش مصنوعی بی‌نظیر نه‌تنها رقیب قدرتمندی برای گلکسی نوت 8 و آیفون 10 است بلکه قیمت بسیار پایین‌تری نیز نسبت به این دو دارد.

میت 10 را پیش از این از نظر طراحی، صفحه‌نمایش، دوربین، عملکرد، نرم‌افزار، باتری و صدا مورد بررسی قرار داده‌ایم اما اگر فرصت خواندن بررسی متنی را ندارید این بررسی ویدئویی هواوی میت 10 می‌تواند اکثر نقاط قوت و ضعف پرچم‌دار هواوی را برایتان روشن کند. گفتنی است این ویدئو تماماً توسط گوشی میت 10 پرو هواوی فیلم‌برداری شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.