اپ‌نت: زمان‌بندی و ارسال خودکار پیامک با Auto SMS Scheduler / Sender

ارسال پیامک‌هایتان را با استفاده از Auto SMS Scheduler / Sender با زمان‌بندی دلخواهتان انجام دهید. این اپ را کمپانی LeMi Apps برای شما کاربران اندرویدی ساخته تا به راحتی ارسال خودکار پیامک را انجام دهید.

0

به طور مثال اگر بخواهید در تاریخ و ساعت خاصی پیامک موردنظرتان را ارسال نمایید می‌توانید برای پیامتان زمان تعیین کرده تا بدون دخالت شما در آن زمان پیامتان ارسال شود. این اپ این قابلیت را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد که یک پیام را برای هر تعدادی از افراد که بخواهید ارسال نمایید. این افراد می‌توانند از لیست مخاطبانتان انتخاب شده و یا به صورت دستی شماره آن‌ها وارد شود. اگر بخواهید می‌توانید ارسال پیام را تکرار کنید و در چند زمان مختلف همان پیام برای مخاطبان موردنظرتان ارسال شود.

تمامی پیام‌های ارسالی و دریافتی را به صورت یک لیست مرتب مشاهده می نمایید. از دیگر ویژگی‌های Auto SMS Scheduler / Sender داشتن این امکان است که به صورت گروهی می‌توانید پیام‌هایتان را ارسال کنید. این اپ دارای یک نوع زمان‌بندی خاص است که به وسیله آن می‌توان تکرار ارسال پیام را در چند ماه و یا در طول یک سال تنظیم نمود. در مناسبت‌های مختلف نگران اینکه از خاطرتان برود نباشید. کافی‌ست از مدتی قبل برای همان روز پیامی تهیه کرده و تاریخ موردنظرتان را مشخص نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.