این اپ بریدگی صفحه‌نمایش آیفون 10 را مخفی می‌کند

اگر به‌شدت از بریدگی بالای صفحه آیفون X متنفر هستید، امروز در فارنت خبر خوبی برایتان داریم. اپل برخلاف تمام اصراری که به ترغیب توسعه‌دهندگان برای پذیرفتن بریدگی بالای صفحه داشت، به‌تازگی اپلیکیشنی را به نام Notch Remover تائید کرده و بر اپ‌استور خود قرار داده است.

0

اپل:

هیچ توجهی را به ویژگی‌های خاص صفحه‌نمایش جلب نکنید و تلاش بر پنهان کردن آن‌ها هم نداشته باشید. سعی به پنهان کردن گوشه‌های گرد دستگاه و جایگاه حسگرها نداشته باشید. علامت‌هایی مثل نوارهای مشکی‌رنگ را هم برای نشان دادن مکان دکمه Home در بالا یا پایین صفحه قرار ندهید.

مسلماً این اپلیکیشن قادر به حذف بریدگی بالای صفحه‌نمایش نیست، این اپلیکیشن به‌سادگی نوارهای مشکی‌رنگی را بر بالای تصاویری که برای والپیپر انتخاب می‌کنید قرار می‌دهد. البته باید از طریق تنظیمات iOS این قابلیت را فعال کنید. درهرصورت درنتیجه نهایی نوار همیشگی را در بالای صفحه می‌بینید و دیگر مثل آیفون X عادی، دو خط خمیده در بالای صفحه دیده نمی‌شود.

این بریدگی منفور، در عمل استفاده روزمره از دستگاه را مختل نمی‌کند؛ خصوصاً برای افرادی که می‌خواهند پرداخت 1000 دلار برای این دستگاه را توجیه کنند. پس پرداخت 0.99 دلار دیگر برای اپلیکیشنی که یک مشکل کوچک را حل می‌کند، چه تفاوتی ایجاد می‌کند؟

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.