اپ‌نت: دره یادبود Monument Valley 2

نسخه دوم بازی پرطرفدار Monument Valley 2 برای کاربران اندوریدی ارائه شده است تا بار دیگر آن‌ها را شگفت‌زده کند. این بازی توسط استودیوی معروف بازی‌سازی ustwo games برای دارندگان گجت‌های اندرویدی ارائه شده است.

0

پس از موفقیت شگفت‌انگیز نسخه اول بازی دره یادبود حالا نسخه دوم آن نیز برای اندروید منتشر شده است. این بازی ماجرای یک مادرو دختر است که در مسیری ناشناخته و پر از رمز و راز قدم گذاشته‌اند تا از میان این پیچ و خم بگذرند و به مقصد نهاییشان برسند. این مسیرها دارای شگفتی‌هایی است که هر بار بازیکن را غافلگیر کرده و او را درگیر چالش جدیدی می کند. معماها و رموز بازی شامل انواع راهروها و مسیرهای عجیب و باورنکردنی بوده و در واقع شمارا درگیر یک پازل بزرگ و پیچیده می‌کند.

باید برای یافتن مسیر درست زمان گذاشته و در میان انواع راه‌های پیچیده پیش رو آن را پیدا کنید تا وارد مراحل جدید بازی شوید. با حرکت دادن شخصیت اول یعنی همان مادر شخصیت دختر نیز به دنبال آن خواهد آمد. داشتن دو کاراکتر بازی یکی از عوامل جذابیت آن نیز به شمار می‌‌آید. طراحی‌ها با وجود داشتن پیچیدگی همگی دارای نظم خاص خودشان هستند و در ادامه با خطاهای دیدی که روبرو می‌شوید به شدت غافلگیر خواهید شد. بازی ها و معماها تا حدامکان ساده و قابل حل هستند اما این عاملی نیست که مانع جذابیت Monument Valley 2 شود.

تجربه این بازی را بی‌شک به تمام کاربران پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.