اپ‌نت: یادداشت دلخواه به عنوان نوتیفیکیشن با notin

اپلیکیشن یادآوری برنامه‌های روزانه به نام notin – notes in notification یکی از بهترین انواع این نوع برنامه های کاربردی می‌باشد که توسط شرکت Lazy Ninja برای کاربران اندرویدی طراحی و ارائه شده است. با این اپ می‌توانید هر نوشته دلخواهی را به شکل نوتیفیکیشن دربیاورید.

0

انواع مختلفی از این برنامه تاکنون ارائه شده است اما این اپلیکیشن دارای کاربردهای بیشتر و مهم‌تری نیز میباشد. سایر اپ‌های یادآوری میتوانند تمامی برنامه های موردنظر شمارا با استفاده از زنگ هشدار و یا روشن شدن صفحه به شما یادآور شوند اما ممکن است پس از این هشدارها دوباره مشغول کارهای دیگرتان شده و از آنها غافل شوید. notin – notes in notification می‌تواند با تکرار هشدار آن فعالیت را کاملا در ذهن شما جا انداخته تا هرگز فراموش نشوند.

فعالیتهای روزانه خودتان را اولویت بندی نمایید و آنهایی که بسیار ضروری و مهم هستند را در نوتیفیکیشن‌ها قرار داده تا همواره در ذهنتان قرار داشته باشند و هیچ گاه از خاطرتان دور نشوند. با این کار در زمان انجام امور ضروری تان صرفه جویی کنید. اگر تمام فعالیت‌هایتان را در لیست قرار دادید اما یکی یا تعداد بیشتری از آنها را فراموش کردید به راحتی و با سرعت می‌توانید آنها را به فهرستتان اضافه نمایید. طراحی زیبای notin – notes in notification برای کاربران جذابیت بالایی را به همراه دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.