تصویر رندر شده وان‌پلاس 5T طراحی کامل این گوشی را فاش کرد

مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تفاوت ایجادشده در رندرهای جدید وان‌پلاس 5T نمایشگر بزرگ‌تر با حاشیه‌های کمتر است.

0

وان‌پلاس به دنبال عرضه پرچم‌دار تمام صفحه خود وان‌پلاس 5T است. در ماه گذشته تصاویر لو رفته از رندرهای این گوشی، ظاهر جلو و پشت گوشی را نمایش داد. امروز رندر دیگری از این گوشی منتشرشده است که پشت و روی گوشی را در کنار یکدیگر نمایش می‌دهد. نکته قابل‌توجه اندک تفاوتی است که میان این تصاویر با تصاویر منتشرشده در ماه گذشته وجود دارد.

مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تفاوت ایجادشده در رندرهای جدید وان‌پلاس 5T نمایشگر بزرگ‌تر با حاشیه‌های کمتر است. همچنین حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر کمتر از گوشی وان‌پلاس 5 است. آن‌طور که در شایعات ادعاشده است، گوشی جدید وان‌پلاس 5T با نمایشگری با نسبت ابعاد 18 به 9 عرضه خواهد شد. شایعاتی که درباره ویژگی‌های فنی این گوشی منتشرشده است ادعا می‌کنند که این گوشی با نمایشگر فول اچ‌دی پلاس و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل عرضه خواهد شد.

به دلیل نمایشگر بزرگ، حسگر اثرانگشت این گوشی در جلوی وان‌پلاس 5T قرار ندارد. تصویر رندر اخیر نشان می‌دهد که حسگر اثرانگشت در پشت گوشی و درست بالای نشان وان‌پلاس قرار دارد. آن‌طور که در بندر قبلی دیده می‌شد، حسگر اثرانگشت شکلی تقریباً مربعی داشت که در رندرهای جدید بیشتر نزدیک به دایره‌شکل است.

شکل ظاهری کلی این گوشی شبیه به گوشی هوشمند اخیراً رونمایی شده اوپو R11s است. پنل پشتی وان‌پلاس 5T همانند وان‌پلاس 5 یک دوربین دوگانه در گوشه سمت چپ بالای خود دارد.

وان‌پلاس پیش‌ازاین تائید کرده بود که این گوشی مجهز به جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. شایعات منتشره ادعا می‌کنند که وان‌پلاس 5T با باتری بزرگ‌تر و دوربین دوگانه پیشرفته‌تر عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی با سیستم‌عامل از پیش نصب‌شده اندروید اوریو عرضه شود.

گزارش اخیر تائید می‌کند که وان‌پلاس 5T در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. گفته‌شده است که این مدل‌ها باقیمتی مشابه وان‌پلاس 5 عرضه خواهند شد.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.