اخبار، شایعات و زمان عرضه The Last of Us 2

0

به نظر می‌رسید که عنوان انحصاری «آخرین ما» (The Last of Us) همین یک نسخه باشد اما سونی در رویداد تجربه‌ی پلی‌استیشن در سال 2016 از ادامه‌ی این بازی رونمایی کرد. The Last of Us: Part II یا به طور عامیانه‌تر The Last of Us 2 قرار است ماجراهای الی و جوئل را ادامه بدهد. در ادامه‌ی این مطلب، اخبار، شایعات و چیزهایی که در مورد این بازی می‌دانیم را جمع‌آوری کرده‌ایم که علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند همه‌ی اطلاعات لازم را در این مطلب به دست آورند.

با وجود این‌که بیش‌ از هر چیز در اسم این بازی «آخرین» بودن انعکاس دارد، بازی The Last of Us آخرین بازی نبود و سونی زودتر از آن‌چه تصور می‌شد، قسمت دوم این بازی انحصاری خود را نیز معرفی کرد. حالا «آخرینِ ما 2» رسما وجود دارد.

ناتی‌داگ، استودیوی سازنده‌ی این بازی، ابتدا در رویداد «تجربه‌ی پلی‌استیشن 2016» آن را رونمایی کرد و یک تیزر کوتاه از بازی به نمایش درآورد. بدیهی بود که این استودیوی بازی‌سازی اشاره کند بازی هنوز در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و طرفداران باید مدت زمان بسیار زیادی منتظر این بازی باشند. آن‌چه در تجربه‌ی پلی‌استیشن 2016 دیدیم البته اطلاعاتی هم به ما در مورد این بازی داد. اما نمایش کامل‌تر این عنوان در هفته‌ی بازی‌های پاریس 2017 بود. سونی تریلری جدید از The Last of Us 2 به نمایش درآورد.

اصل مطلب

The Last of Us 2 چیست؟ ادامه‌ای است برای بازی تحسین شده و موفق The Last of US که ابتدا برای پلی‌استیشن 3 و بعد برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد. این بازی در سبک ماجرایی، تیراندازی، وحشت‌بقا است و داستانی پر افت و خیز را دنبال می‌کند که در دنیایی پساآخرالزمانی می‌گذرد.
چه زمانی می‌توانیم آن را بازی کنیم؟ فعلا باید برای این بازی صبر کرد، احتمالا اواخر 2018 یا اوایل 2019 این بازی منتشر شود.
روی کدام دستگاه‌ها می‌شود این بازی را بازی کرد؟ فقط پلی‌استیشن 4.

تماشا کنید

جدیدترین تریلر منتشر شده از این بازی، همان‌طور که بالاتر خواندید، مربوط می‌شود به رویداد سونی در Paris Games Week 2017. تریلری که سونی در کنفرانس خود از این بازی به نمایش درآورد، حدودا 5 دقیقه به طول می‌انجامد و بر روی کشمکش‌های بین گروهک‌های مختلف انسان‌ها در بازی تمرکز دارد. این‌طور به نظر می‌رسد که پارت 2 این بازی قرار است داستانی به مراتب تاریک‌تر داشته باشد و تریلری که در ادامه می‌بینید، بر این موضوع صحه می‌گذارد.

لازم به ذکر نیست که بازی از لحاظ گرافیکی بسیار چشم‌نواز و دل‌ربا است و پیشرفت‌های زیادی داشته است. خودتان تماشا کنید:

اما این همه‌ی آن‌چه در مورد The Last of Us 2 می‌دانیم نیست. اطلاعاتی در مورد داستان بازی و گیم‌پلی آن به دست آمده است. همچنین انتظاراتی هم از بازی داریم که می‌توانید در ادامه‌ی این مقاله در سایت گیم‌نیوز همه‌ی آن‌ها را مطالعه کنید. برای خواندن ادامه‌ی مطلب به این‌جا بروید. 

منبع gamenews.ir
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.