انویدیا دو نسخه محدود “جنگ ستارگان” از کارت گرافیک Titan Xp خود عرضه می‌کند

کارت گرافیک jedi با نور سبز روشن می‌شود، درحالی‌که نسخه Empire با نور قرمز روشن می‌شود. انویدیا می‌گوید که این کارت‌ها بیشتر از یک طراحی صرف هستند و با مقدار زیادی از جزئیاتی دقیق کاربر را شگفت‌زده می‌کنند

0

انویدیا حالا بهانه دیگری برای خرید ابرکارت گرافیک خود ایجاد کرده است. کارت گرافیک پرقدرت تایتان Xp انویدیا حالا تحت دو نسخه جنگ ستارگان؛ «Jedi Order» که برای جبهه روشنایی است و «Galactic Empire» که برای جبهه تاریکی است.

کارت گرافیک jedi با نور سبز روشن می‌شود، درحالی‌که نسخه Empire با نور قرمز روشن می‌شود. انویدیا می‌گوید که این کارت‌ها بیشتر از یک طراحی صرف هستند و با مقدار زیادی از جزئیاتی دقیق کاربر را شگفت‌زده می‌کنند:

کارت گرافیک Jedi Order پوشش، جنگ‌های فرسایشی و بسیاری از چیزهایی که توسط Rebel Alliance استفاده می‌شد را شبیه‌سازی کرده است، که نتیجه آن در بدنه آلومینیومی مشاهده می‌شود. در مقابل، کارت گرافیک Galactic Empire ساده، با خطوطی ظریف طراحی‌شده است که تقلیدی از یک امپراتوری قدرتمند است.

کارت گرافیک‌های جنگ ستارگان از اواسط نوامبر و باقیمت 1200 دلار در ایالات‌متحده قابل‌خرید هستند. هنوز قیمت و تاریخ عرضه این کارت‌ها در سایر نقاط دنیا مشخص نشده است، اما کارت‌های تایتان Xp معمولی قیمتی معادل 1149 پوند دارند. به‌عنوان امتیاز، کاربران نرم‌افزار جی‌فورس اکسپرینس انویدیا می‌توانند این کارت‌ها را پیش‌خرید کنند.

 

منبع cnet
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.