تاریخ رونمایی و عرضه وان‌پلاس 5T رسماً اعلام شد

سرانجام انتشار شایعه‌ها به پایان رسید و شرکت وان‌پلاس از معرفی رسمی وان‌پلاس 5T در تاریخ 25 آبان در بروکلین خبر داد. این گوشی قرار است با نسبت تصویر 18:9 و طراحی بدون حاشیه معرفی شود.

0

پس از انتشار خبرها و شایعه‌های متعدد در هفته‌های اخیر، شرکت وان‌پلاس امروز سرانجام تاریخ نهایی معرفی تازه‌ترین پرچم‌دارش را اعلام کرد. مراسم رونمایی از گوشی وان‌پلاس 5T قرار است ساعت 11 صبح به وقت محلی در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) و در بروکلین برگزار شود. البته تاریخ این مراسم روز گذشته هم لو رفت و حتی شرکت وان‌پلاس یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرد و از احتمال برگزاری این رویداد در نیویورک آمریکا خبر داد اما حالا همه این شایعه‌ها با تأیید رسمی سازنده به پایان رسیدند و سرانجام اطلاعات نهایی درباره برگزاری این مراسم معرفی را به دست آوردیم.

همچنین این رویداد قرار است به‌صورت زنده در همه نقاط جهان پخش شود. البته کاربرانی که علاقه‌مند به شرکت حضوری در این مراسم هستند باید از قبل بلیت آن را تهیه کنند. این بلیت‌ها قرار است از 8 نوامبر (17 آبان) به قیمت 40 دلار در صفحه‌ای اختصاصی روی وب‌سایت رسمی وان‌پلاس فروخته شوند.

پیش‌فروش گوشی وان‌پلاس 5T از 21 نوامبر (30 آبان) در کشورهای اروپایی و امریکای شمالی آغاز می‌شود. همچنین قرار است تعدادی هم از این دستگاه در همان روز برای علاقه‌مندان در کشور هند عرضه شود اما گفته شده است که عرضه رسمی آن در شبه‌قاره مذکور رسما از تاریخ 28 نوامبر (7 آذر) آغاز خواهد شد. از طرفی انتظار می‌رود این پرچم‌دار تازه از تاریخ 1 دسامبر (10 آذر) وارد کشور چین شود.

شرکت وان‌پلاس چند روز پیش رسما تأیید کرد که جک هدفون 3.5 میلی‌متری از طراحی وان‌پلاس 5T حذف نمی‌شود. اغلب شایعه‌ها و گزارش‌ها هم مدعی شدند که این گوشی تازه قرار است اولین گوشی هوشمند وان‌پلاس با طراحی بدون حاشیه باشد که از پنلی با نسبت نمایش 18:9 بهره می‌برد. وضوح تصویر این صفحه‌نمایش احتمالا 1080 در 2160 خواهد بود. وان‌پلاس 5T قرار است از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت بگیرد و به 6 گیگابایت رم و همچنین 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. دوربین اصلی آن از نوع دوگانه با دو لنز 20 مگاپیکسلی خواهند بود و حسگر سلفی 16 مگا پیکسلی در حاشیه بالای صفحه‌نمایش آن تعبیه خواهد شد. در آخر انتظار می‌رود سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو به‌صورت پیش‌فرض روی وان‌پلاس 5T نصب شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.