قیمت و زمان عرضه ریزرفون اعلام شد

در مورد نحوه خرید آن چطور؟ در ایالات‌متحده ریزر فون در وب‌سایت رسمی این شرکت، وب‌سایت آمازون و مایکروسافت استورهای منتخب عرضه خواهد شد.

0

ریزر فون، اولین اسمارتفون مخصوص گیمینگ با نمایشگر 120hz چندی است که رونمایی شده است، اما این گوشی هوشمند چه زمانی رسماً عرضه خواهد شد؟ قیمت آن چقدر است؟

ریزر فون 700 دلار (حدود 2.8 میلیون تومان) در آمریکا و 595 پوند (حدود 3.2 میلیون تومان) در بریتانیا قیمت‌گذاری شده است. ریزر هنوز قیمت رسمی این گوشی در دیگر نقاط جهان را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود این قیمت حدود 700 یورو (حدود 3.2 میلیون تومان) در اروپا باشد.

تاریخ عرضه رسمی این گوشی، جمعه 17 نوامبر (26 آبان) اعلام‌شده است.

در مورد نحوه خرید آن چطور؟ در ایالات‌متحده ریزر فون در وب‌سایت رسمی این شرکت، وب‌سایت آمازون و مایکروسافت استورهای منتخب عرضه خواهد شد. هیچ‌کدام از کمپانی‌های ارتباطی در عرضه این گوشی شراکت نخواهند کرد و 700 دلار پرداخت‌شده توسط مشتری صرفاً به گوشی تعلق دارد. بااین‌حال ریزر فون قادر به کار با AT&T و T-Mobile است اما به نظر می‌آید امکان فعالیت با اپراتورهای Verizon و Sprint را نخواهد داشت. بااین‌حال در بریتانیا می‌توانید ریزرفون را با همراهی 3 اپراتور تهیه کنید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.