اپ‌نت: بارکدخوان سریع QR BarCode

امروزه نه تنها بر روی کالاهای فروشگاهی بلکه همه جا بارکدها وجود دارند. از مراکز خرید گرفته تا کافه‌ها و سایر مناطق عمومی. بارکدها در واقع یک آدرس اینترنتی یا یک یادداشت خاص را درون یک تصویر کوچک پنهان کرده‌اند.

0

اولین چیزی که شاید برای خیلیها حائز اهمیت باشد نام کشور سازنده محصول میباشد. با اسکن QR بارکدها به راحتی به تمامی اطلاعات موردنیازتان دست پیدا خواهید کرد. در گذشته بارکدها تنها نام کشور سازنده را در اختیار مشتریان قرار میدادند اما اکنون تا حد زیادی دستخوش پیشرفت شده اند. امروزه با استفاده از این کدها به اطلاعات بیشتری خواهید رسید. علاوه بر این بسیاری از مراکز به جای درج لینک یا کد تخفیف از یک بارکد تصویری استفاده می‌کنند.

نحوه کار با آن نیز بسیار ساده بوده و فقط کافیست بعد از نصب اپ دوربین گجت اندرویدیتان را روی بارکد گذاشته تا آن را بخواند و برایتان به نمایش اطلاعات بپردازد. این خاصیت را میتوان به صورت معکوس نیز استفاده کرد به این صورت که اطلاعات موردنظرتان را بعد از جمع آوردی به صورت یک بارکد فشرده کرده و در هر جایی که بخواهیم مورد استفاده قراردهیم. این عملیات کاملا ساده و بدون دردسر بوده و نیز به ابزار خاصی نیازی نخواهید داشت و در نهایت می توانید آن را در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.