تماشا کنید: مقایسه سرعت آیفون X اپل با گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8 و آیفون X در حال حاضر گران‌ترین پرچم‌داران اندروید و iOS هستند. اما از میان این دو پرچم‌دار کدام‌یک سریع‌تر بوده و در مالتی‌تسکینگ بهتر عمل می‌کند؟

0

آیفون X بهترین و سریع‌ترین گوشی تولید شده توسط اپل است و در سوی دیگر گلکسی نوت 8 احتمالاً به اعتقاد بسیاری بهترین گوشی اندرویدی کنونی خواهد بود. روی کاغذ تراشه A11 Bionic اپل نه‌تنها نسبت به اکسینوس 8895 در گلکسی نوت 8 بلکه نسبت به تمامی تراشه‌های موبایلی کنونی با اختلاف زیادی سریع‌تر است اما از سوی دیگر گلکسی نوت 8 دوبرابر حافظه رم بیشتری نسبت به آیفون X دارد. اما در استفاده واقعی کدام سریع‌تر هستند؟

همان‌طور که در ویدئو می‌بینید در استفاده معمولی از جمله سرعت باز شدن دوربین، اجرای اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی، یوتیوب و … این دو گوشی بسیار سریع بوده و اختلاف میان آن‌ها قابل چشم‌پوشی است. اما وقتی وارد اجرای بازی‌ها می‌شویم آیفون X و پردازنده A11 Bionic آن به میزان قابل توجهی سریع‌تر از گلکسی نوت 8 عمل می‌کند. با این حال گلکسی نوت 8 با حافظه رم بیشتر می‌تواند اپلیکیشن‌ها و بازی‌های بیشتری را در پس‌زمینه فعال نگه‌دارد درحالی‌که آیفون X مجبور است آن‌ها را مجدداً بارگذاری کند.

به این ترتیب این مقایسه برنده قطعی ندارد و بسته به این‌که سرعت باز شدن و اجرای اپ‌ها برایتان مهم‌تر باشد یا مالتی‌تسکینگ سنگین هر کدام می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. در نهایت هر دو گوشی از سریع‌ترین‌ها هستند و هر کدام را که انتخاب کنید مسلماً پشیمان نخواهید شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.