ابزار رایگان انتخاب بهترین هشتگ‌ها برای اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی

در این ابزار به‌راحتی عکس را آپلود می‌کنید و سیستم پس از آنالیز و تحلیل عکس، فهرستی از هشتگ‌های مرتبط را به شما عرضه می‌کند. درعین‌حال می‌توانید به‌سادگی هرکدام از هشتگ‌ها را پاک‌کرده و هشتگ دیگری وارد لیست کنید.

0

آیا شما هم برای درج هشتگ پای عکس‌های اینستاگرامی خود دچار سردرگمی می‌شوید؟ Photerloo قرار است در این کار شمارا یاری کند. فوترلو سرویس مدیریت عکس است که به‌تازگی اپلیکیشن تحت وب خود را برای انتخاب هشتگ و کلمات کلیدی (Keyword) برای عکس‌ها راه‌اندازی کرده است.

این سایت هم برای دسکتاپ و هم برای تلفن همراه طراحی‌شده و رابط کاربری بسیار ساده و سهل‌الوصولی دارد.

به‌راحتی عکس را آپلود می‌کنید و سیستم پس از آنالیز و تحلیل عکس، فهرستی از هشتگ‌های مرتبط را به شما عرضه می‌کند. درعین‌حال می‌توانید به‌سادگی هرکدام از هشتگ‌ها را پاک‌کرده و هشتگ دیگری وارد لیست کنید.

دو اسلاید در محیط این نرم‌افزار وجود دارد که با یکی می‌توانید تعداد هشتگ‌ها را تعیین کنید و با دیگری می‌توانید هشتگ‌ها را بر اساس میزان محبوبیت آن‌ها در اینستاگرام اولویت‌بندی کنید.

مدیران فوترلو درباره کاربری نرم‌افزار خود می‌گویند: «بسیاری از عکاسان دریافته‌اند که استفاده از هشتگ‌های محبوب در اینستاگرام مانند #instagood راهبرد خوبی نبوده و رقابت برای تبدیل‌شدن به یک عکس پربیننده را سخت می‌کند؛ بنابراین باید هشتگی انتخاب شود که در عین محبوب بودن و توانایی جذب مخاطب بیشتر برای عکس، برای کسب عنوان پست برتر واقع‌گرایانه باشد که بتواند فالوورها و بازدیدهای بیشتری را برای عکاس به همراه آورد».

پس‌ازاینکه به لیست دلخواه خود از هشتگ‌ها رسیدید با یک کلیک ساده می‌توانید آن‌ها را کپی کرده و پای عکس خود در اینستاگرام یا هر نرم‌افزار و وب‌سایت دیگر بچسبانید. ما برای نمونه چند عکس را در این سرویس آزمایش کردیم که عکس‌ها به همراه هشتگ‌های آن‌ها (که بر اساس میزان محبوبیت هشتگ قرارگرفته‌اند) را در زیر مشاهده می‌کنید.

#mammaledig #outdoordecor #wildlifelovers #animalfree #outdoordesign #herday #animalpics #outdoorkitchen #mammaliv #grassvalley #animals_gr #outdoorwoman #outdooractivity #wildliferescue #animalovers #animalslove #wildlife_vision #outdoorcinema #savannahmonitor #wildliferehab #outdoorsmen #grassachusetts #outdoorspace #grassjelly #outdoorsgirl #wildlifewednesday #herdaim #animalista #grasslands #animalcrossinghappyhomedesigner
#mountaineers #mountainrunning #mountainworld #cityoftrees #townhouseph #mountainside #mountainlover #mountainbikes #citycolor #townsvilleshines #cityguide #mountainbiker #snowdrops #cityvibes #cityskyline #tourismthailand #outdoorshoot #tourismepaca #cityofashes #cityboy #outdoorsupply #cityofglass #outdoorsports #tourismireland #cityexplore #snowballs #tourismmalaysia #mountainwedding #snowcones #snowleopard
#sky #landscape #light #outdoors #lights #rainbow #skyporn #skyline #lighting #landscape_lovers #landscapes #landscape_captures #skyscraper #skypainters #landscapelovers #lightroom #lighthouse #atmosphere #lightning #aurora #rainbows #lightsout #lightworker #sky_perfection #skyscrapers #skydiving #sky_sultans #skylover #landscapehunter #lightweight
#mountainlove #waterislife #waterpolo #lakelouise #waterdog #snowball #watercolortattoo #canoeing #natures_hub #snowmobile #snowbunny #lakehouse #mountaindew #lakesuperior #nature_good #mountaintop #lakernation #lakeerie #kayakfishing #landscapestyles #nature_greece #lakeontario #snowedin #lakeday #lakeshow #lakegarda #nature_prefection #waterdrops #lakewood #snowboarder
#outdoorfun #natureinside #naturepolis #plantstagram #plantbasedfood #fieldhockey #planter #natureelite #floraldress #naturelife #natures #fieldday #plantlover #naturephotos #floralart #flowering #natureseekers #flowercrowns #nature_specialist #flowergirls #flowerpot #fieldwork #grassroots #floralarrangement #naturegirl #plantprotein #flowerpop #plante #flowerlesson #naturehippys_

شاید بتوان گفت که برای ما کاربران ایرانی جای خالی هشتگ‌های فارسی شدیداً احساس می‌شود. بااین‌حال با مراجعه به این آدرس می‌توانید از خدمات این سرویس برای پیشنهاد هشتگ استفاده کنید.

منبع petapixel
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.