نت‌فلیکس کوین اسپیسی را از سریال خانه پوشالی اخراج کرد!

مشکلات اخلاقی که به کوین اسپیسی نسبت داده شده گریبان این هنرپیشه را حسابی گرفته است و در همین راستا نت‌فلیکس خبر اخراج کوین اسپیسی را از سریال خانه پوشالی منتشر کرد.

0

اگر از طرفداران سریال‌های آمریکایی باشید به احتمال زیاد سریال خانه پوشالی را دیده‌اید یا دست‌کم نام این سریال به گوش شما خورده است. با این حساب حتما چشم شما به خبر اینکه فصل ششم «خانه پوشالی» آخرین فصل این سریال خواهد بود نیز افتاده است.

نت‌فلیکس پس از جریانی که به مشکلات اخلاقی کوین‌ اسپیسی نسبت داده می‌شود اعلام کرد که فصل ششم این سریال، آخرین فصل آن خواهد بود، اکنون نیز که قضیه بالا گرفته است، نت‌فلیکس رسماً اعلام کرد کوین اسپیسی را از این سریال اخراج و در فرآیند تولید سریال خانه پوشالی با وی همکاری نخواهد کرد.

کوین اسپیسی در کنار خانه پوشالی پروژه ساخت فیلم Gore را نیز با نت‌فلیکس در دست اجرا دارد که سخنگوی نت‌فلیکس رسما اعلام کرد که در این پروژه‌ با کوین‌اسپیسی همکاری نخواهد کرد.

مراحل ساخت ششمین فصل سریال خانه پوشالی در دست اجرا بود که اتهامات غیراخلاقی به کوین اسپیسی وارد شد، اسپیسی نیز در توییتی سعی کرد تا سیر این اتهامات و حواشی پیش آمده را تغییر دهد. اما این توییت بازتاب بیشتری به دنبال داشت.

چند روز بعد طرفداران سریال خانه پوشالی با این خبر روبرو شدند که ششمین فصل سریال خانه پوشالی، آخرین فصل این سریال است. از طرف دیگر افشای خبر مشکلات اخلاقی کوین‌ اسپیسی باعث شد تا افراد بیشتری از وی به اتهام آزار جنسی شکایت کنند.

این‌گونه که پیداست تهیه‌کنندگان سریال خانه پوشالی به دنبالی راهی برای حذف کاراکتر کوین اسپیسی در خانه پوشالی هستند، با این حساب چه بسا کاراکتر کوین اسپیسی در ششمین فصل این سریال کشته شود.

 

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.