چگونه در آیفون X جدید بدون وجود دکمه هوم اسکرین شات بگیریم؟

در آیفون X خبری از دکمه هوم نیست و به همین منظور در ادامه برای شما خواهیم گفت چگونه در آیفون X جدید بدون وجود دکمه هوم اسکرین شات بگیریم؟

0

کاربران گوشی‌های آیفون مدت‌های زیادی است که عادت دارند از دکمه کنار آیفون که برای فعال شدن گوشی استفاده می‌شود به همراه دکمه هوم برای گرفتن اسکرین‌شات اقدام کنند.

اما همان‌گونه که حتماً‌ شما بهتر از ما می‌دانید در آیفون X خبری از دکمه هوم نیست و این امر باعث شده است کاربران این گوشی پرچمدار اپل، در حین گرفتن اسکرین‌شات دچار سردرگمی شوند.

جالب است بدانید خوشبختانه فرآیند گرفتن اسکرین‌شات در آیفون X نیز کار چندان سخت‌ و دشواری نیست و برای اینکار کافی است تا دکمه کنار آیفون را نگه داشته و همزمان دکمه افزایش صدا را بفشارید.

انجام این فرآیند باعث گرفتن اسکرین‌شات از صفحه‌نمایش می‌شود. در پایان به این نکته هم اشاره کنیم که اپل در iOS 11 ابزار بسیار مجهزی را برای ویرایش اسکرین‌شات‌های گرفته شده در اختیار کاربران قرار داده است.

منبع cnet
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.