لاجیتک و اچ‌تی‌سی با همکاری یکدیگر کیبورد را به واقعیت مجازی می‌آورند

فناوری واقعیت مجازی روزبه‌روز در حال پیشرفت است و باخبر شدیم لاجیتک و اچ‌تی‌سی هم‌پیمان شده‌اند تا کیبورد را به واقعیت مجازی بیاورند.

0

اچ‌تی‌سی و لاجیتک کیت توسعه BRIDGE SDK را معرفی کردند، این کیت روشی را برای توسعه دهندگان جهت اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از صفحه‌کلید در اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی میسر می‌سازد.

با این حساب به لطف این سازوکار جدید، توسعه دهندگان می‌توانند امکان تعامل با صفحه‌کلید را در دنیای واقعیت مجازی در اختیار کاربران قرار دهند. لازم به ذکر است که صفحه کلید Logitech G gaming در کنار HTC Vive Tracker و یک دستگاه جانبی به‌خصوص دیگر که موقعیت صفحه‌کلید را مشخص می‌کند برای تعامل در فناوری واقعیت مجازی با صفحه‌کلید، مورد نیاز است. از این طریق کاربران صفحه‌کلید و دستان خود را در فضای مجازی مشاهده می‌کنند.

کاملا مشخص است که این تمهیدات جدید، فرآیند تایپ را سریع‌تر از آنچه پیش از این در کنترلر شاهد بودیم فراهم خواهد کرد.

از طرف دیگر از آنجایی که کاربران این صفحه‌کلید را در دنیای مجازی می‌بینند، توسعه دهندگان قادر هستند صفحه‌کلید را به حالت‌های مختلفی به لحاظ رنگ و ظاهر، طراحی کنند.

لاجیتک در حال حاضر قرار است حدود ۵۰ کیت توسعه این صفحه‌کلید واقعیت مجازی را در اختیار توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی قرار دهد، توسعه‌دهندگان نیز تا 25 آبان ماه زمان دارند تا برای استفاده از این کیت ثبت‌نام کنند.

انتظار می‌رود اگر این پروژه مشترک لاجیتک و اچ‌تی‌سی با موفقیت به پیش رود، در آینده شاهد فروش این کیت صفحه‌کلید به توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی باشیم.

منبع sla
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.