پیش‌خرید حدود 9 تا 12 میلیون گوشی آیفون X اپل در سه روز اول

آیفون X اپل قیمتی حدود هزار دلار دارد اما ظاهرا این قیمت گزاف، کاربران را از خرید این گوشی پرچمدار منصرف نکرده و پیش‌خرید حدود 9 تا 12 میلیون دستگاه گوشی آیفون X در سه‌ روز اول پیش‌بینی می‌شود.

0

به احتمال بسیار زیاد زمانی که متوجه شدید آیفون X اپل قیمتی برابر با 999 دلار دارد با خود فکر کرده‌اید بعید به نظر می‌رسد این گوشی از جانب هواداران با استقبال زیادی روبرو شود و افراد کمی حاضر به خرید آیفون X هستند. اما ظاهرا علاقه‌مندان سینه‌چاک آیفون X بیشتر از آن چیزی هستند که فکرش را بکنید و حاضرند با توجه به حضور گوشی‌های تراز اولی مانند آیفون 8, آیفون 8 پلاس و آیفون‌های 7، باز هم چیزی حدود هزار دلار برای آیفون X هزینه‌ کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از جانب Jun Zhang، پیش‌بینی می‌شود در سه روز اول آغازین پیش‌خرید آیفون X این گوشی چیزی حدود 9 تا 12 میلیون دستگاه پیش‌خرید داشته باشد. در این گزارش ذکر شده است که احتمال می‌رود چینی‌ها به تنهایی 6.5 میلیون دستگاه از آمار پیش‌خرید آیفون X را از آن خود کنند. در حال حاضر نمی‌توان این آمار را تایید یا رد کرد اما از آنجایی که آیفون X چیزی حدود 5 تا 6 هفته بعد از پیش‌خرید به دست مشتری‌ها می‌رسد می‌توان انتظار پیش‌خرید بالایی را از جانب هواداران آیفون X داشت.

از طرف دیگر گفته می‌شد که اپل در تامین قطعات فیس‌آی‌دی با مشکل روبرو شده و به همین دلیل ممکن است در ابتدای فروش آیفون X، اپل نتواند پاسخگوی کامل نیاز بازار باشد. در این بین Ming-Chi Kuo که ید طولایی در پیش‌بینی آمار فروش محصولات اپل دارد مدعی شده که اپل مشکل تامین قطعات فیس‌آی‌دی را در آیفون X بر طرف کرده است و به همین دلیل مشکلی در پاسخ به نیاز بالای بازار ندارد.

در مجموع باید برای آمار دقیق‌تری از فروش آیفون X چند ماهی صبر کنیم تا مشخص شود پرچم‌دار جدید آیفون چگونه خواهد توانست با قیمت گزاف خود، مشتریان را جذب کند.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.