نسخه پیش‌نمایش آپدیت اندروید 8 گوشی V30 ال‌جی در کره جنوبی عرضه شد

قبل از عرضه آپدیت رسمی اندروید اوریو، ال‌جی به کاربران گوشی‌های وی 30 در کره‌جنوبی این امکان را داده است تا نسخه پیش‌نمایش این به‌روزرسانی را بر روی گوشی‌ها خود نصب کنند

1

شاید نقدهای زیادی به گوشی‌های ال‌جی وارد باشد، اما قطعاً آن‌ها از یک مزیت بزرگ و همیشگی بهره می‌برند؛ آپدیت‌های سریع اندروید برای کاربران. این روند ظاهراً ادامه دارد و این بار بر روی پرچم‌دار زیبای این شرکت یعنی وی 30 به وقوع می‌پیوندد. قبل از عرضه آپدیت رسمی اندروید اوریو، ال‌جی به کاربران گوشی‌های وی 30 در کره‌جنوبی این امکان را داده است تا نسخه پیش‌نمایش این به‌روزرسانی را بر روی گوشی‌ها خود نصب کنند. کاربران می‌توانند این قابلیت را از طریق منوی Quick Help فعال کرده و ظرف یک ماه آینده این آپدیت را دریافت کنند. ال‌جی گفته است که بر روی این به‌روزرسانی سامانه دریافت بازخورد کاربران نصب است تا رفع نواقص احتمالی بر روی آپدیت اصلی که در ماه دسامبر عرضه می‌شود اعمال شود.

سال گذشته نیز ال‌جی با نصب پیش‌نمایش اندروید نوقا بر روی گوشی 2000 کاربر جی 5 همین کار را انجام داده بود اما این بار خبری از محدودیت تعداد نفرات دریافت‌کننده نیست. پشت پرده دریافت زودهنگام آپگریدهای اندروید بر روی گوشی‌های ال‌جی، رابطه خوب این شرکت با گوگل (ساخت گوشی‌های پیکسل ایکس ال و بیشتر نکسوس‌فون‌ها) است. باید دید خرید بخش پیکسل اچ‌تی‌سی توسط گوگل تا چه میزان بر روی این رابطه تأثیر خواهد گذاشت.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    این گوشی که اصلا در ایران عرضه نشد