نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتشر شد

همان‌طور که انتظار داشتیم سامسونگ طرح آزمایشی آپدیت اندروید 8 اوریو را برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس آغاز کرده است.

0

این طرح آزمایشی مختص کاربران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس کشورهای کره جنوبی، انگلستان و آمریکاست و کاربران محدودی می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند. گفته می‌شود سامسونگ در فاز بعد کشورهای آلمان، اسپانیا، فرانسه، لهستان، چین و هند را نیز اضافه خواهد کرد.

به هر حال طرح آزمایشی بتای آپدیت اندروید 8 از امروز در انگلستان آغتز شده است. 5000 کاربر اولی که در این طرح ثبت نام کرده باشند حالا می‌توانند رام آزمایشی اندروید 8 این دو گوشی را دانلود و البته با مسئولیت خود روی گوشی نصب کنند. گفتنی است این نسخه آزمایشی احتمالاً دارای مشکلاتی هم خواهد بود و هدف سامسونگ از عرضه آن کشف اشکالات و رفع آن‌ها پیش از انتشار نسخه نهایی است.

احتمالاً به‌زودی کاستوم رام‌های براساس این فیرمور نیز در انجمن‌ها منتشر خواهد شد تا کاربران علاقمند بتوانند آن را روی گوشی خود فلش کنند. لیست کامل تغییرات آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را می‌توانید از این‌جا بخوانید.

منبع SamMobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.