اچ‌تی‌سی گوشی میان‌رده U11 لایف را در دو نسخه اندروید وان و سنس معرفی کرد

یو 11 لایف از پردازنده اسنپ‌دراگون 630 کوالکام قدرت می‌گیرد، مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه آمریکای شمالی و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه جهانی است.

0

در کنار معرفی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی؛ یو 11 پلاس، این شرکت امروز یک گوشی میان رده نیز معرفی کرد؛ U11 life. این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ نسخه «Android one» و «sense». نسخه سنس با پوسته UI اچ‌تی‌سی و اندروید 7 نوقا، نصب پیش‌فرض الکسای آمازون و دستیار گوگل در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. به‌روزرسانی اندروید اوریو نیز طی 30 روز آینده قابل دریافت خواهد بود.

نسخه اندروید وان این گوشی عرضه جهانی خواهد داشت و اندروید 8 اوریو روی آن نصب خواهد بود.

با تمام این‌ها این دوگوشی تقریباً مشابه یکدیگرند؛ بدون در نظر گرفتن اینکه کجا «یو 11 لایف» را خریداری خواهید کرد، این گوشی مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی سوپرال‌سی‌دی و استاندارد IP67 مقاومت در برابر آب و گردوغبار (تحمل قرار داشتن در عمق یک متری آب تا 30 دقیقه) خواهد داشت.

یو 11 لایف از پردازنده اسنپ‌دراگون 630 کوالکام قدرت می‌گیرد، مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه آمریکای شمالی و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه جهانی است. قابلیت افزودن کارت حافظه میکرواس‌دی نیز در این گوشی پیش‌بینی‌شده است.

دوربین پشتی این گوشی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f:2، قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی با رزولوشن 4k، اتوفوکوس فیز دتکشن و فلاش ال‌ای‌دی است. در جلوی گوشی نیز دوربین دیگری قرار دارد که آن‌هم مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی و دیافراگم f:2 است با این تفاوت که ضبط تصاویر با این دوبین تنها تا فرمت 1080p مقدور خواهد بود.

نسخه جهانی یو 11 لایف از استاندارد Cat.11 ال‌تی‌ای پشتیبانی می‌کند که این گوشی را قادر می‌سازد تا با حداکثر سرعت 600 مگابایت بر ثانیه دانلود و با سرعت 75 مگابایت بر ثانیه آپلود کند. نسخه آمریکایی اما Cat.9 را پشتیبانی می‌کند که سرعت دانلود آن 450 مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود آن 50 مگابایت بر ثانیه است.

باطری 2600 میلی‌آمپرساعتی این گوشی از طریق پرت یواس‌بی-سی قابل شارژ است. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به بلوتوث 5، وای‌فای 802.11ac، ان‌اف‌سی، GLONASS و Beidou آن بورد اشاره کرد. البته خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست.

حسگر اثرانگشت در پایین صفحه‌نمایش قرار دارد. مانند دیگر محصولات سری U که پیش‌ازاین عرضه‌شده بودند، این مدل نیز طراحی «لیکویید سرفیس» دارد. پشت این دستگاه از شیشه آکریلیکی بسیار مقاوم است که بر اساس روش انکسار مواد معدنی گران‌بها ساخته‌شده‌اند. این روش باعث می‌شود بدنه پشتی با جابه‌جا کردن گوشی تغییر رنگ دهد، حتی با یک جابه‌جایی کوچک.

قابلیت «اج‌سنس» اچ‌تی‌سی نیز که امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، در یو 11 لایف حضور دارد. هدفون‌های «یوسونیک» اچ‌تی‌سی نیز همراه با این گوشی در جعبه عرضه می‌شود. ابعاد این مدل 149.09 در 72.9 در 8.1 میلی‌متر است و وزن آن 142 گرم است.

نسخه سنس از امروز در بازار آمریکا در رنگ «آبی کبود» و با قیمت 349 دلار قابل‌خرید است. تی‌موبایل عرضه‌کننده اختصاصی این گوشی در ایالات‌متحده خواهد بود و فروش این گوشی در کمپانی مژنتا از فردا آغاز می‌شود.

این گوشی در کانادا نیز با قیمت 449 دلار کانادا عرضه می‌شود. نسخه اندروید وان این گوشی همچنین در یک رنگ اضافی «مشکی براق» عرضه می‌شود اما قیمت و عرضه آن در هر منطقه و بازار به‌طور خاص اعلام خواهد شد.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.