این جت شخصی لوکس برای انداختن عکس‌های جعلی اینستاگرامی اجاره داده می شود!

روزی که کوین سیستروم و مایک کریگر اینستاگرام را راه‌اندازی کردند، تصور هم نمی‌کردند که این اپلیکیشن برخی مردم را به چه‌کارهایی که وادار نخواهد کرد!

0

قطعاً تصور نمی‌کردند که این اپلیکیشن روزی تبدیل به مظهر ظاهرسازی شود تا مردم، خود را نه آن‌چنان‌که هستند، بلکه آن‌چنان‌که دوست دارند (یا آن‌طور که دیگران دوست دارند) باشند نشان دهند. تب زندگی جعلی اینستاگرامی حالا همه دنیا ازجمله کشور ما را هم گرفته است و باید اعتراف کرد که این تب در ایران چند درجه بالاتر از استاندارد جهانی است.

پیرو این تب بالا، یک شرکت روسی، از این نمد کلاهی برای خود دوخته است و اقدام به اجاره دادن یک جت شخصی لوکس برای عکاسی کرده است. این شرکت که در مسکو قرار دارد، یک جت شخصی Gulfstream G650 که حدود 65 میلیون دلار قیمت دارد را تبدیل به یک استودیوی عکاسی کرده و با دریافت هزینه‌های سنگین از مشتریان عکاسی می‌کند.

همان‌طور که در عکس‌ها می‌بینید و طبق گفته مالکین، این هواپیما طراحی داخلی کاملاً لوکسی داشته و تمام تجهیزات آن از بهترین متریال‌ها ساخته‌شده‌اند. هزینه یک فوتو شوت دوساعته با این جت حدود 240 دلار، یعنی نزدیک به یک‌میلیون تومان است؛ باید اعتراف کرد که نسبت به یک فوتوشوت معمولی در تهران قیمت بسیار منصفانه‌ای است.

در ادامه پست‌های اینستاگرامی این شرکت که نمونه عکس‌های خود را منتشر کرده‌اند می‌بینید.

#inspiration #privatejetlife

A post shared by PRIVATEJETSTUDIO (@privatejetstudio) on

Конор Макгрегор отправляется в полет, а вы?

A post shared by PRIVATEJETSTUDIO (@privatejetstudio) on

Съемка во Внуково 🛩 Обворожительная @alexandra_gul спускается по трапу Falcon 7X. Чувство вкуса наших клиентов вдохновляет делать ещё больше, чтобы предложить все лучшее от мировой частной авиации.

A post shared by PRIVATEJETSTUDIO (@privatejetstudio) on

شک ندارم اگر در تهران خودمان این کار را انجام می‌دادند، قادر به دریافت هزینه‌های چند برابر بیشتر از مشتری بودند و قطعاً آن‌قدر مشتریان زیادی به آن‌ها مراجعه می‌کردند که وقت سر خاراندن هم نداشتند. برای ما هم یک «چالش عکس با جت شخصی می‌ماند» و دست‌های خالی!

از طريق petapixel
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.